Setä

Setä ja tyttö

Satuinpa minäkin näille sivuille ja muutaman jutun luettuani ja huomattuani, että kyllä oma tarinani pitää tuoda julki, varsinkin kun se on täyttä totta.

Olen nelikymppinen mies, joka parin viimevuoden aikana on alkanut tuntemaan kovaa vetoa nuoriin naisiin, tuollaisiin 18-22 ikäisiin. Aikani asiaa pähkäiltyäni laitoin ilmoituksen nettiin.

Ilmoituksessa hain nuorta normaalia suomalaista naista seksiin, fiksun katseenkestävän ja huumorintajuisen ukkomiehen kanssa.

Netti on täynnä vastaavia ilmoituksia ja en paljon odottanut mutta kun mieli teki niin kovasti......
Meni varmaan kolme viikkoa eikä mitään kuulunut mutta sitten sain meilin.
19v tyttö, jota kiinnostaisi kokeilla seksiä vanhemman Herrasmiehen kanssa. Herrasmies oli isolla kirjoitettu.

Vastasin rehellisesti millainen olen ja mitä haen ja sain vastauksen, jossa tyttö kertoi itsestään vastaavat asiat.
Muutaman meilin jälkeen hän soitti minulle ja juttelimme lisää ja päätimme tavata ja katsoa josko vielä sitten kiinnostaa.
Sovimme treffit asemalle 20 km päähän.
Päivä oli torstai ja aika klo 17.00.
Lähdin tapaamiseen vaikka vieläkin epäilin, että ei tämä voi olla totta vaan kyseessä on jonkinlainen vedätys mutta kun mieli teki.....
Oli lokakuu ja keli todella surkea, vettä satoi ja oli pimeää kun istuin autossani sovittuna aikana sovitulla paikalla.
Ja niin vain kävi, että lähes tarkalleen aikataulun mukaan, joku koputti autoni ikkunaan. Se oli hän ja pyysin hänet pian autoon pois sateesta.
Kun hän istui vieressäni olin mennä aivan kipsiin koska tyttö oli oikeasti hyvän näköinen.
Pitkä takki päällä en muodoista paljon nähnyt mutta kasvot kauniit, tummat silmat ja pitkät tummat hiukset, oikeastaan aika ulkomaalaisen näköinen.

Juttelimme niitä näitä ja kumpikin oli jännittynyt vaikka itsekin olen monessa mukana ollut niin pirusti vaan jännitti tuo tilanne.
Lopulta kysyin Kristalta, että miten on vieläkö seksi tälläisen vanhemman "Herrasmiehen" kanssa kiinnostaa ja hän siihen hymyillen, että luulin jo ettet kysykään.

Meinasi sydäri tulla kun ymmärsin, että nyt tässä viimeinkin pääsee itse nussimaan tuota nuorta himoittavaa tyttöä.

Huomasimme, että ei ollut muuta mahdollisuutta kuin hoitaa asia autossa koska mitään hotelli systeemeitä ei oltu valmisteltu.
Onneksi tunsin aluetta sen verran, että tiesin erään suuren yrityksen valtavan parkkipaikan lähistöllä ja sinnehän se auton keula suunnattiin.
Ajoin farkku volvoni parkkiin kauimpaan nurkkaan parkkipaikkaa, joka jo siihen aikaan illasta aivan tyhjä.
Kaadoin takapenkin, jolloin auton takaosaan muodostuu aika pitkä tasainen alusta, johon levitin viltin.
Kömmimme molemmat takaosaan ja otimme takit ja kengät pois. Krista kävi selälleen ja katsoi kun riisuin kenkiäni, minä näin, että hänellä oli aika isot pyöreät rinnat ja muutenkin hyvän mallinen kroppa vaikka en vielä sitä alasti nähnytkään.

Aloin hyväilemään Kristan rintoja puseron päältä ja suutelemaan hänen kaulaansa.
Hän hyväili niskaani ja tunsin, että kyrpäni oli ja aivan kivikovana ja painoin sitä Kristaa vasten.
En ollut vielää uskaltanut suudella häntä mutta Krista otti niskastani kiinni ja niin suutelimme kohta todella kiimaisesti ja tunsin kuin hänen hengityksensä kiihtyi.
Siirryin kokonaan Kristan päälle ja hieroin kovaa kyrpääni Kristan häpykumpua vasten.
Hän levitty jalkansa ja olimme nussima asennossa vaikkakin vielä housut jalassa.
Sanoin Kristalle, että nyt vaatteet pois ja molemmat riisuimme niin nopeasti kuin pystyimme siinä matalassa tilassa.

Kristalla oli viininpunaiset stringit ja rintoja ihanasti nostavat rintsikat, jotka hän kylläkin heti riisui pois.
Hän makasi nyt alasti kun otin vielä pikkari pois ollen kontallani hänen haarojensa välissä. Kyrpäni pomppasi pikkaireista niin, että se läiskähti vatsaani vasten.
Katselin Kristaan samalla kun runkkasin hiljaa kyrpääni ja samalla hyväilin hänen pilluaan. Pillu oli aivan märkä ja turvoksissa ja
Krista inisi hiljaa silmät puoliavoimina kun työnsin ensin yhden sormen ja sitten toisen hänen pilluunsa.
Olisin halunnut aloittaa nussimisen välittömästi mutta sain pidäteltyä. Krista tarttui kyrpääni ja runkkasi sitä. En tiedä onko minulla koskaa seisonut niin kovaa ja isona kuin silloin ja krista tuijotti kyrpääni kuin lumoutuneena.
Äkkiä Krista sanoi, että nussi mua nyt ja kovaa...laitoin kortsun tärisevillä käsillä päälle ja painoin kyrvän pilluun.
Pillu oli ihan liukas ja pehmeä ja Krista veti jalkansa koukkuun, jotta pääsin pohjaan asti.
Nussin ensin hitaasti mutta sitten kiihdytin tahtia ja rynkytin todella kovaa. Krista huusi ja inisi ja minä painoin tuota nuorta tyttöä pilluun minkä suinkin pystyin.

En halunnut vielä saada orgasmia vaan vaihdoimme asentoa kyljelleen takaapäin koska kontalleen ei autossa mahtunut olemaan.

Kyljellään hieroin samalla Kristan klitorista ja työntelin kovaa kyrpääni liukkaaseen pilluun.
Krista oli jo aivan sekaisin kiimasta hän hoki vain, että setä nussii, setä nussii,setä nussii pikku huoraa........minä taas rynkytin niin kovaa kuin pystyin ja välillä läpsin pakaroille kämmenellä. Huorittelin Kristaa ja hän toisteli vain, että setä nussii, setä nussii.....hän tuntui tulevan aivan villiksi kun huorittelin ja läpsin pakaroille.
Parasta nussimista pitkään pitkään aikaan ja kun Krista äkkiä täristen ja huutaen sain orgasmin en voinut enään pidätellä vaan vedin kyrvän ulos ja otin kortsun pois ja annoin sperman lentää pitkin Kristan persettä.
Orgasmi oli mahtava ja lypsin kyrvästä kaikki tipat Kristan päälle ja hän samalla puristeli minua palleista.

On voinut mitään mutta minulta pääsi hermostunut nauru kun homma nyt oli ohi ja niin me kohta nauroimme molemmat.
Jännitys ja kiima olivat purkautuneet ja makoilimme hetken tasaten hengitystämme.

Auton ikkunat olivat aivan huurussa, joten kukaan ei olisi nähnyt mitään vaikka olisi vieressä ollut.

Kun ajoimme takaisin asemalle juttelimme ja Krista kertoi suoraan, että vanhemmat miehet ja tälläinen setä tyttö suhde sai hänet aivan kiimaiseksi, ja, että hän oli jo pitkään etsinyt oikeaa miestä, jotta voisi oikeasti kokeilla miltä "Setä" tuntuu. Minä en malttanut olla kysymättä, että no miltä "setä" tuntui, johon Krista, että vielä paremmalta kuin hän oli edes osannut odottaa.
Kerroin myös itse olevani erittäin "tyytyväinen" ja iloinen, että tapasin niin kivan ja kauniin tytön.

Jätin Kristan asemalle ja sovimme, että tapaamme uudelleen minkä myös teimme mutta se onkin sitten toinen juttu.

Totta joka sana, kuten alussa kerroin.
Tv
Ukkomies

1

12301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän nuoret naiset on kivoja katsella. Olin salilla 45v ja sielläkin on tyttöjä n. 16 - 25v. Eräs tyttö käveli kpidellen kättä sanoi että ote lipsahti ja käsi on olkapäästä kipeä sanoin mene tuohon pöydälle liikutin kättä ja hain jännettä tyttö parkasi kun sain sen paikoilleen, nousi ja kertoi vähäajan päästä että pelaa nyt mutta on hellä.
      Joidenkin päivien päästä näin tyttöä salilla kerroin että älä rasita likaa tee kevyesti. Kertoi että joskus tulee tehtyä liian suurilla painoilla, kerroin käy hierojalla aina joskun sanoi ei ole rahaa mutta osaatko sinä kerroin että jotenkin. Sovittiin että työtön luona voi kokeilla sanoin että vaimo lyö kaulimella jos noin seksikäs tyttö tulee hierottamaan meille tyttö nauroi niin voi käydä.
      Menin Katjan luo on ehkä 20v keskusteltiin mitä hierotaan sovittiin että selkä ja jalat. Katjalla oli paita ja pikkarit laitoin kunnon öljyä Katja kertoi että koskaan ei ole ollut noin liukasta öljyä Katja oli vatsallaan hieroin jalkoja jäntevät jala Katja valitti hiljaa kerroin keskeytänkö kuiskas älä kun pääsin lähelle pakaroita ei enää jännittänyt välillä hieroin aika ylös kun molemmat jala oli hierottu huomasin vaaleissa pikkareissa tummaa keskellä.
      Aloin hieroa selkää nostin paitaa ylemmäs ja hieroin kysyin hieronko hartiat vastasi smahan se on nostin paitaa Katja otti paidan pois hieroin hartioita ja käsiä huomasin appelsiinin kokoiset rinnat ja pystyt nännit. No niin olen valmis. Katja kysyi voinko hieroa edestä ja kääntyi ja peitti rinnat paidalla, kun olin hieronut jalat ja aloin hieroa vatsaa Katja nosti paidan kasvoilleen ei puhunut mitään lantio alkoi nousta vähän hieronnan aikana hieroin aivan pillun huulien vierestä rinnat nousi välillä ylöspäin hieroin rintojen alta ja vierestä kun koskin rintoihin Katja tärisi hieman hieroin juuresta kärkeenpäin ja kun koskin nänneihin jalat meni suoraksi ihanan kovat nännit laitoin toisen käden pikkarien päälle silloin vasta kuului kunnon huokauksia kokeilin päältä ja laskin pikkareita tosi kauniit huulet ja pieni reikä sormetin sievästi Katja alkoi täristä ja alkoi liikuttaa lantiota vatsalihakset jännittyi useasti kunnes sai orgasmin annoin rauhottua sievästi hyväillen. Otin paidan pois kasvoilta posket oli punaiset Katja nousi istumaan katsoi ja sanoi ihanaa tosi ihanaa työnsi minut pöydälle laski housut katsoi kalua sanoi en ole koskaan maistanut ja antoi siihen suukkoja kun otti suuhun oli ihana pehmeä kosketus samalla hyväilin pillua Katja imi jo kunnolla ja nuoli kysyi miten teen neuvoin nuole alta ja ime mutta ei liian kovaa. Katja oppi äkkiä kun tunsi että kalu kovenee imi ihanasti paisuin ja paisuin ja laukesin suusta valui spermaa pitkin vartta osan Katja nieli. Käytiin suihkussa pesin öljyn kunnolla pois Katja pesi kalun kunnolla ja maisteli onko puhdas. Juotiin kahvit ja Katja kiitteli ja suuteli kertoi että pillua tykyttää kunnolla, lähdin pois.
      Meni viikkoja kun tapasin seuraavan kerran Katja kertoi hiljaa olen käyttänyt pillereitä ja hymyili, kysyi kivistääkö lihaksia nauroi kivistää ja syvältä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe