Olen 19-vuotias tyttö ja olen jo pari vuotta kärsinyt kipeistä rinnoista. Rintani tuntuvat kahdelta kovalta möntiltä lukuunottamatta halkaisijaltaan 2-3cm mittaista kipuilevaa pattia. Patti tuntuu kovalta ja pyöreältä eikä ole kiinnittynyt ja sitä voi "pyöritellä" sormilla. Nämä oireet eivät käsittääkseni viittaa syöpään, huomioiden vielä ikäni? Välillä kipu säteilee ylävatsaan ja kainalon sekä käsivarteen. Muistan äitini sanoneen jokin aika sitten, että hänellä on mastopatia, joten voisiko se olla perinnöllistä? Tiedän, että minun pitäisi mennä lääkärin puheille tämän sijaan mutta alitajuisesti minua pelottaa suunnattomasti ajatus siitä, jos se olisikin jotain vakavampaa... Teen itselleni ja mielelleni hallaa, mutta tämä alitajuinen pelko ikäänkuin lamaannuttaa enkä vain saa tartuttua puhelimeen ja soittaakseni lääkäille.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607