Hiiri jossa kevyt rulla?

Huono-Logitech-M510

Minulla on Logitech M510 -hiiri (https://secure.logitech.com/en-us/product/wireless-mouse-m510?crid=7), jonka rulla on liian raskas eli ikään kuin olisi jumissa. Olen avannut ja puhdistanut hiiren ja laitoin ohutta öljyä, mutta ei auttanut (kaikki osat hiiren sisälläkin ovat muovia, niin ei voi tehdä mitään). Kertokaa edullinen hiiri, jossa olisi kevyyt rulla.

PS. Ihan turhia nuo lisänäppäimet hiiren sivussa peruskäyttäjälle ja lisäksi sivussa oleva kumipinta kerää likaa. Älkää ostako.

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksi-

Laitat siihen ruokasoodaa ja etikkaa, niin se tulee kuntoon.

• Huono-Logitech-M510

Mihin tämä väite perustuu? Ruokasoodaa ja etikkaa käytetään mm. viemärin avaamiseen ja kalkin poistoon kahvinkeittimestä. Meinaatko että hiiri on sisältä niin likainen, ettei toimi? Vaikka olisi, niin miksi juuri ruokasoodaa ja etikkaa???

• Huono-Logitech-M510

• niksi-
        Huono-Logitech-M510 kirjoitti:

Mihin tämä väite perustuu? Ruokasoodaa ja etikkaa käytetään mm. viemärin avaamiseen ja kalkin poistoon kahvinkeittimestä. Meinaatko että hiiri on sisältä niin likainen, ettei toimi? Vaikka olisi, niin miksi juuri ruokasoodaa ja etikkaa???

Se perustuu siihen, että ruokasooda ja etikka ovat käyttökelpoisia lähes kaikkiin ongelmiin.

• Täsä_on_herkkä
      • Huono-Logitech-M510

Tuo sivussa oleva reikäinen kumipinta kerää kaiken lian, nykyisessä hiiressäni kun on ihan samanlainen eli en suosittelesi kenellekään tuollaista vaikka muuten olisikin hyvä.

• Itse_asiassa

Se ei ole kumipinta, vaan kovaa liukasta muovia :-D

• Sitäpaitsi_

Tuo kromireunainen rulla on liukas, täytyy olla hikinen sormi, muuten lipsuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4727
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1742
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1363
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1231
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      937
    10. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      912
    Aihe