peräluukun ruostuminen

jurpotti

onko kokemuksia? ostin golf farmarin -09. ajettu 102000 km. peräluukussa jo sellainen ruostevika että paikallinen peltiseppä suositteli koko luukun vaihtoa. sanoi myös että hänen muistaakseen maahantuoja on tullu näissä vastaan. tietoa kiitos

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex_tojofani

      Heh heh. Ainoa ruostumisen merkki on sinun kalsareissa.

    • taavi990

      Ruostuuhan ne vanhat autot, hae romikselta parempi tai anna olla, eipähän toi mihinkä vaikuta. Ostaessa olis itte voinu vaikuttaa noihin ongelmien hankkimisiin,mitä sitä paskaa ostaa jollei omista peltoo

    • jurpotti

      kyllä mä arvasin ettei näitten amisviiksien äly riitä järkeviin neuvoihin. kiitos apinat

    • Merkkiä_vaihtanut

      Minulla oli VW Golf Variant 2008. Se onnistui saamaan peräänsä parikin mälliä; peräänajajat toki myönsivät syyllisyytensä mukisematta. Kun tarkastutin autoa vastapuolen vakuutusyhtiön tarkastusasemalla ensimmäistä kertaa (jolloin vain takapuskuriin oli tullut pikku vaurio), osoitti tarkastaja minulle ehjäksi jääneestä takaluukusta pari kohtaa, joissa hänen tarkka silmänsä havaitsi ns. sinkkisulkeumia. Niistä ruostuminen kuulemma lähtisi ennen pitkää liikkeelle. Tarkastaja suositteli minulle takaluukun korjauttamista takuun piikkiin, koska takuuta oli vielä jäljellä. Ei onnistunut: VW-organisaatio venkoili järkähtämättä vastaan ilmoittaen, ettei ”Saksasta ollut saatu takuukorjauslupaa”.

      Toisella kerralla myös takaluukku vaurioitui ja oli korjautettava. Tällä kertaa nuo sinkkisulkeumakohdat tulivat myös kuntoon siinä sivussa.

      Tämä kertonee sen, ettei korin galvanointiprosessi ole ollut meksikolaisilla täysin hallinnassa.

      Vajaan 7 vuoden omistusaikani lopulla alkoi ruostenuppuja näkyä etuovien kuskinpuoleisessa kynnyskotelossa. Yksi selvempi, parin kynnen kokoinen ruostuminen löytyi oikeanpuoleisesta etulokasuojasta. Olisin odottanut VW:lta vähän parempaa näiltä osin.

      Myöhemmin Variantin valmistus on siirtynyt takaisin Eurooppaan – osattaneenko täällä sen paremmin?

      • hyrymykkets

        Sutta ja sekundaa sieltä tulee, kummallista että aina on jotain pielessä jossain päin autoa.
        Sitten esimerkiksi TM ylistää vw:n autot, testien varma voittaja aina vaikka mitä paskaa tehdas tunkisi markkinoille, noh sen lauluja laulat kenen leipää syöt, paljonkohan vw maksaa tm:lle näistä testivoitoista?


      • Merkkiä_vaihtanut

        Eiväthän autolehtien normaalit vertailu- ja koeajotestit mitään ruostumisalttiutta tietenkään mittaakaan – eivätkä edes vikaantumisalttiutta. Tällaisista jutuista tehdään erillisiä testejä, juttuja ja artikkeleita erikseen, silloin joskus kun ollaan tehdäkseen.

        Olin VW Golf Variantini ominaisuuksiin sinänsä hyvinkin tyytyväinen. Suorituskyky, ajettavuus ja yleinen laatuvaikutelma olivat vähintäänkin kilpailukykyiset luokassaan eikä auton omistamisesta sinänsä jäänyt suinkaan pahaa makua suuhun. Eivät edes kirjainyhdistelmät TSI ja DSG olleet minulle mitään kirosanoja, vaikka nekin pari huolto-ohjelmaan kuulumatonta pajakäyntiä ehtivät vaatia. Viihdyin tien päällä – miellyttävät satatuhatta kilometriä!

        Sen sijaan pk-seudulla toimivasta jälleenmyyjästä (VV-Auto Group Oy) minulle jäi useammassakin käänteessä turhan ylimielinen ja omanarvontuntoinen kuva. Keskolaisen mahtipontista ja umpimielistä yrityskulttuuria? Ehkäpä nöyryyden ja asiakkaan kunnioittamisen aakkosia on hiljalleen ollut pakko opiskella sielläkin.


    • Koeajoissa

      ja testeissä Volkkari pärjää hyvin uusilla autoilla. Käytännön elämässä omistajat tietävät merkin laaduttomuuden karvaiden kokemusten opettamina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe