Minulla koneeella ZorinOS Lite. En saa millään toimimaan uusinta Operaa, jonka olen asentanun pakettivarastoston kautta. Mitä pitäisi tehdä, jotta saisin sen toimimaan kunnolla? Lubuntulla ja Peppermintillä toimii kyllä. Pitääkö käyttöjärjestelmä vaihtaa tämän takia? Haluaisin kyllä pitäytyä Zorinissa ja uusin Opera selain on todella hyvä (Lubuntu. Peppermint).
Opera ei toimi kunnolla
9
151
Vastaukset
- ihateubuntu
Asenna Operan sivuilta.
Olen tätäkin kokeillut. Vähän aikaa toimii kunnes jumittuu.
- ihateubuntu
Vaihda selainta tai lataa Zorin uusiksi.
- ihateubuntu
Selaimia voi olla useita, tässäkin ( ei Zorin) on FF, Chromium, Qupzilla ja Opera,
- Zorin-user
Minulla toimii
Versiotiedot
Versio: 39.0.2256.48 - Opera on ajan tasalla
Päivityslähde: Stable
Järjestelmä: Zorin OS 11 (x86_64; Unity)
Nuo versio tiedot saat kun kirjotat osoiteriville
chrome://about
Mikä osa sulla ei toimi, vai eikö asennu, vai eikä käynnisty, vai eikä näy mediatMinulla on Zorin 9 Lite (LXDE). Selain kyllä asentuu, mutta jonkin ajan kuluttua jumittuu täydellisesti. Lubuntussa 16.04 ja Peppermintissä( 6 ja 7) kyllä toimii hyvin kaikin puolin. Haluaisin kuitenkin pitäytyä Zorissa, koska tämä on minusta muuten oikein hyvä ja elegantti OS. Ilmeisesti vaatisi uudemman version so. ZorinOS 10 Lite (LXDE). Uutta kevyttä Lite versiota saamme vielä odottaa.
- Zorin-user
Ateena kirjoitti:
Minulla on Zorin 9 Lite (LXDE). Selain kyllä asentuu, mutta jonkin ajan kuluttua jumittuu täydellisesti. Lubuntussa 16.04 ja Peppermintissä( 6 ja 7) kyllä toimii hyvin kaikin puolin. Haluaisin kuitenkin pitäytyä Zorissa, koska tämä on minusta muuten oikein hyvä ja elegantti OS. Ilmeisesti vaatisi uudemman version so. ZorinOS 10 Lite (LXDE). Uutta kevyttä Lite versiota saamme vielä odottaa.
En osaa auttaa, minulla Zorin OS 11 jossa toimii ja sinulla Zorin 9 Lite jossa ei toimi.
En tullut silloin kokeileeksi kun mullakin oli tuo 9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3383433Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4693140- 712150
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401620Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1951495- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1711172Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085