Vivaldi selain

Surffaaja

Joko olette tutustuneet Vivaldi selaimeen? Ite asensin tänään sen, vaikuttaa ihan hyvältä kun asensi vielä siihen Adblock Plussan, Flashcontrollin ja ScriptSafen. Vivaldi perustuu Chromiumiin niin pitäs olla luotettavampi kuin Chromen. Vivaldilla näkyy maikkarin videot ilman kikkailuja.

22

2955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dww

Sellainen bugi Vivaldissa, että pepperflashplugin ei päivity automaattisesti, joten joudut poistamaan ja asentamaan sen säännöllisen väliajoin, jotta välttyisit erilaisilta flashiin liittyviltä haavoittuvuukisilta.

• 10203050

Hyvältä selaimeltahan tuo vaikuttaa.

Käyttänyt satunnaisesti keväästä asti . . .

• Opera.vsVivaldi

Kokeile uusinta Operaa. Mielestäni parempi kuin Vivaldi.

• voisikokeilla

Miten ne asennetaan, ei löydy synapticista?

• ihateubuntu

• ihateubuntu
        ihateubuntu kirjoitti:

https://vivaldi.com/

tuosta

https://www.palemoon.org/

tuollainenkin on

• Mitäopimmetaas
        ihateubuntu kirjoitti:

https://vivaldi.com/

tuosta

Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

• Mitälie_tarkoitat
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

Mitä rarkoittaa "pakettivaraston tai synapticin ulkopuolinen"? Voihan sinne lisätä uusia ohjelmalähteitä, jos tietää mitä tekee.

• ihateubuntu
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

valhe-emävalhe-tilasto

• En_löydä

Onko tietoa että mistä saa Vivaldista oikoluvun pois?

• En_löydä

Nyt vahingossa löysin oikoluvun. Hiiren oikealla klikkaa osoiteriviä.

• Hyvältä vaikuttaa ja täälläkin keskustelun alla ollut KATSOMO.FI toimii ilman mitään kommervenkkeja Ubuntu 16.04:ssa :-)

• Ihme_juttu_on

Mulla taas näkyy katsomo Vivaldilla vain jos asennan myös Chromen. Ilman Chromea ei toimi. Minttiä käytän.

• 2-11

Se on sitä kuuluisaa Lada... eikun Mint-laatua

• Ihme_juttu_on

Piti Chromen kansiosta kopioida libwidevinecdm.so tiedosto ja liittää se Vivaldin kansioon. Eli nyt näkyy katsomo Vivaldilla vaikka Chrome on poistettu. http://www.webupd8.org/2016/04/how-to-get-flash-and-h264-to-work-in.html

• olitosiaan

Suomeksi täyspaska koko viritelmä.... Vikaraporttia pukkas ja piti poistaa.

• Ope.ra

Kokeilin ja poistin, ei toiminut. Vaihdoin uusimpaan Operaan. Mutta mieltymykset ovat monet

• Besser.wisser

Mikä Vivaldista tekee niin mielenkiintoisen, että se pitää ihan väkisin saada toimimaan?

• säveltäjä2

"Väkisin" oli pakko ladata koska kaupasta en löytänyt.
        Toiminnassa ei mitään ongelmia, ei edes 10:ssä.

• VivaldiAntonio

Sitä ei taida saada Androidille ? Selasin äsken lataus-sivulla. Löytyi Windowsit, Macit ja Linuxit mutta ei android versiota. Onko tulossa ??

• nsa-selain

Kertoo tuo oletushakukone jo kaiken... microsoftin bing............!

• Anonyymi

Loistava käyttänyt jo parivuotta, eikös tämä ole operan tekijöiden, muistaakseni mainostettiin ettei sisällä seuranta juttuja ollenkaan.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6928
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe