Joko olette tutustuneet Vivaldi selaimeen? Ite asensin tänään sen, vaikuttaa ihan hyvältä kun asensi vielä siihen Adblock Plussan, Flashcontrollin ja ScriptSafen. Vivaldi perustuu Chromiumiin niin pitäs olla luotettavampi kuin Chromen. Vivaldilla näkyy maikkarin videot ilman kikkailuja.
Vastaukset 22
- dww
Sellainen bugi Vivaldissa, että pepperflashplugin ei päivity automaattisesti, joten joudut poistamaan ja asentamaan sen säännöllisen väliajoin, jotta välttyisit erilaisilta flashiin liittyviltä haavoittuvuukisilta.
- 10203050
Hyvältä selaimeltahan tuo vaikuttaa.
Käyttänyt satunnaisesti keväästä asti . . . - Opera.vsVivaldi
Kokeile uusinta Operaa. Mielestäni parempi kuin Vivaldi.
- voisikokeilla
Miten ne asennetaan, ei löydy synapticista?
- ihateubuntu
voisikokeilla kirjoitti:
Miten ne asennetaan, ei löydy synapticista?
https://vivaldi.com/
tuosta - ihateubuntu
ihateubuntu kirjoitti:
tuostahttps://www.palemoon.org/
tuollainenkin on - Mitäopimmetaas
ihateubuntu kirjoitti:
tuostaMitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.
- Mitälie_tarkoitat
Mitäopimmetaas kirjoitti:
Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.
Mitä rarkoittaa "pakettivaraston tai synapticin ulkopuolinen"? Voihan sinne lisätä uusia ohjelmalähteitä, jos tietää mitä tekee.
- ihateubuntu
Mitäopimmetaas kirjoitti:
Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.
valhe-emävalhe-tilasto
- En_löydä
Onko tietoa että mistä saa Vivaldista oikoluvun pois?
- En_löydä
Nyt vahingossa löysin oikoluvun. Hiiren oikealla klikkaa osoiteriviä.
Hyvältä vaikuttaa ja täälläkin keskustelun alla ollut KATSOMO.FI toimii ilman mitään kommervenkkeja Ubuntu 16.04:ssa :-)
- Ihme_juttu_on
Mulla taas näkyy katsomo Vivaldilla vain jos asennan myös Chromen. Ilman Chromea ei toimi. Minttiä käytän.
- 2-11
Se on sitä kuuluisaa Lada... eikun Mint-laatua
- Ihme_juttu_on
Piti Chromen kansiosta kopioida libwidevinecdm.so tiedosto ja liittää se Vivaldin kansioon. Eli nyt näkyy katsomo Vivaldilla vaikka Chrome on poistettu. http://www.webupd8.org/2016/04/how-to-get-flash-and-h264-to-work-in.html
- olitosiaan
Suomeksi täyspaska koko viritelmä.... Vikaraporttia pukkas ja piti poistaa.
- Ope.ra
Kokeilin ja poistin, ei toiminut. Vaihdoin uusimpaan Operaan. Mutta mieltymykset ovat monet
- Besser.wisser
Mikä Vivaldista tekee niin mielenkiintoisen, että se pitää ihan väkisin saada toimimaan?
- säveltäjä2
"Väkisin" oli pakko ladata koska kaupasta en löytänyt.
Toiminnassa ei mitään ongelmia, ei edes 10:ssä.
- VivaldiAntonio
Sitä ei taida saada Androidille ? Selasin äsken lataus-sivulla. Löytyi Windowsit, Macit ja Linuxit mutta ei android versiota. Onko tulossa ??
- nsa-selain
Kertoo tuo oletushakukone jo kaiken... microsoftin bing............!
- Anonyymi
Loistava käyttänyt jo parivuotta, eikös tämä ole operan tekijöiden, muistaakseni mainostettiin ettei sisällä seuranta juttuja ollenkaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 31429
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381