Vivaldi selain

Surffaaja

Joko olette tutustuneet Vivaldi selaimeen? Ite asensin tänään sen, vaikuttaa ihan hyvältä kun asensi vielä siihen Adblock Plussan, Flashcontrollin ja ScriptSafen. Vivaldi perustuu Chromiumiin niin pitäs olla luotettavampi kuin Chromen. Vivaldilla näkyy maikkarin videot ilman kikkailuja.

22

3442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dww

      Sellainen bugi Vivaldissa, että pepperflashplugin ei päivity automaattisesti, joten joudut poistamaan ja asentamaan sen säännöllisen väliajoin, jotta välttyisit erilaisilta flashiin liittyviltä haavoittuvuukisilta.

    • 10203050

      Hyvältä selaimeltahan tuo vaikuttaa.

      Käyttänyt satunnaisesti keväästä asti . . .

    • Opera.vsVivaldi

      Kokeile uusinta Operaa. Mielestäni parempi kuin Vivaldi.

      • voisikokeilla

        Miten ne asennetaan, ei löydy synapticista?


      • ihateubuntu

      • ihateubuntu

      • Mitäopimmetaas
        ihateubuntu kirjoitti:

        https://vivaldi.com/

        tuosta

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.


      • Mitälie_tarkoitat
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

        Mitä rarkoittaa "pakettivaraston tai synapticin ulkopuolinen"? Voihan sinne lisätä uusia ohjelmalähteitä, jos tietää mitä tekee.


      • ihateubuntu
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

        valhe-emävalhe-tilasto


    • En_löydä

      Onko tietoa että mistä saa Vivaldista oikoluvun pois?

      • En_löydä

        Nyt vahingossa löysin oikoluvun. Hiiren oikealla klikkaa osoiteriviä.


    • Hyvältä vaikuttaa ja täälläkin keskustelun alla ollut KATSOMO.FI toimii ilman mitään kommervenkkeja Ubuntu 16.04:ssa :-)

    • Ihme_juttu_on

      Mulla taas näkyy katsomo Vivaldilla vain jos asennan myös Chromen. Ilman Chromea ei toimi. Minttiä käytän.

      • 2-11

        Se on sitä kuuluisaa Lada... eikun Mint-laatua


    • Ihme_juttu_on
    • olitosiaan

      Suomeksi täyspaska koko viritelmä.... Vikaraporttia pukkas ja piti poistaa.

      • Ope.ra

        Kokeilin ja poistin, ei toiminut. Vaihdoin uusimpaan Operaan. Mutta mieltymykset ovat monet


    • Besser.wisser

      Mikä Vivaldista tekee niin mielenkiintoisen, että se pitää ihan väkisin saada toimimaan?

      • säveltäjä2

        "Väkisin" oli pakko ladata koska kaupasta en löytänyt.
        Toiminnassa ei mitään ongelmia, ei edes 10:ssä.


    • VivaldiAntonio

      Sitä ei taida saada Androidille ? Selasin äsken lataus-sivulla. Löytyi Windowsit, Macit ja Linuxit mutta ei android versiota. Onko tulossa ??

    • nsa-selain

      Kertoo tuo oletushakukone jo kaiken... microsoftin bing............!

    • Anonyymi

      Loistava käyttänyt jo parivuotta, eikös tämä ole operan tekijöiden, muistaakseni mainostettiin ettei sisällä seuranta juttuja ollenkaan.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe