Vivaldi selain

Surffaaja

Joko olette tutustuneet Vivaldi selaimeen? Ite asensin tänään sen, vaikuttaa ihan hyvältä kun asensi vielä siihen Adblock Plussan, Flashcontrollin ja ScriptSafen. Vivaldi perustuu Chromiumiin niin pitäs olla luotettavampi kuin Chromen. Vivaldilla näkyy maikkarin videot ilman kikkailuja.

22

3442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dww

      Sellainen bugi Vivaldissa, että pepperflashplugin ei päivity automaattisesti, joten joudut poistamaan ja asentamaan sen säännöllisen väliajoin, jotta välttyisit erilaisilta flashiin liittyviltä haavoittuvuukisilta.

    • 10203050

      Hyvältä selaimeltahan tuo vaikuttaa.

      Käyttänyt satunnaisesti keväästä asti . . .

    • Opera.vsVivaldi

      Kokeile uusinta Operaa. Mielestäni parempi kuin Vivaldi.

      • voisikokeilla

        Miten ne asennetaan, ei löydy synapticista?


      • ihateubuntu

      • ihateubuntu

      • Mitäopimmetaas
        ihateubuntu kirjoitti:

        https://vivaldi.com/

        tuosta

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.


      • Mitälie_tarkoitat
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

        Mitä rarkoittaa "pakettivaraston tai synapticin ulkopuolinen"? Voihan sinne lisätä uusia ohjelmalähteitä, jos tietää mitä tekee.


      • ihateubuntu
        Mitäopimmetaas kirjoitti:

        Mitään pakettivaraston tai synapticin ulkopuolisia paskoja ei ole syytä koneelle asennella ellei ole varta vasten jotain testikonetta käytössä. Minulla meni testikoneen Ubuntu jonkun perkeleen vivaldin takia uusiksi.

        valhe-emävalhe-tilasto


    • En_löydä

      Onko tietoa että mistä saa Vivaldista oikoluvun pois?

      • En_löydä

        Nyt vahingossa löysin oikoluvun. Hiiren oikealla klikkaa osoiteriviä.


    • Hyvältä vaikuttaa ja täälläkin keskustelun alla ollut KATSOMO.FI toimii ilman mitään kommervenkkeja Ubuntu 16.04:ssa :-)

    • Ihme_juttu_on

      Mulla taas näkyy katsomo Vivaldilla vain jos asennan myös Chromen. Ilman Chromea ei toimi. Minttiä käytän.

      • 2-11

        Se on sitä kuuluisaa Lada... eikun Mint-laatua


    • Ihme_juttu_on
    • olitosiaan

      Suomeksi täyspaska koko viritelmä.... Vikaraporttia pukkas ja piti poistaa.

      • Ope.ra

        Kokeilin ja poistin, ei toiminut. Vaihdoin uusimpaan Operaan. Mutta mieltymykset ovat monet


    • Besser.wisser

      Mikä Vivaldista tekee niin mielenkiintoisen, että se pitää ihan väkisin saada toimimaan?

      • säveltäjä2

        "Väkisin" oli pakko ladata koska kaupasta en löytänyt.
        Toiminnassa ei mitään ongelmia, ei edes 10:ssä.


    • VivaldiAntonio

      Sitä ei taida saada Androidille ? Selasin äsken lataus-sivulla. Löytyi Windowsit, Macit ja Linuxit mutta ei android versiota. Onko tulossa ??

    • nsa-selain

      Kertoo tuo oletushakukone jo kaiken... microsoftin bing............!

    • Anonyymi

      Loistava käyttänyt jo parivuotta, eikös tämä ole operan tekijöiden, muistaakseni mainostettiin ettei sisällä seuranta juttuja ollenkaan.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe