Äläkää pliis pukeutuko ku lutkat,kiitos! Vaikka luulet että kaikkiehn mielestä sä oot niin "hot" sä et ole, ku ihmiset kattoo sua ni ne säälii sun vanhempia, ja älä missään nimessä pukeudu poikien takii, koska ne alkaa ajattelemaan sua oikeana lutkana,esineenä, sä ett tule saamaan kunnon unelma poikaystävää vaan henkilön joka alkaa painostaa sua seksiin!! Tässä hyvä vinkki, jota tulet kiittämään aikuisena
9-13.v tytöille muoti vinkki
TyttöJokaSääliiSinua
3
178
Vastaukset
totta ! Niinhän ne aina luulee olevansa niiiiiin hottia, että......vaikkeivat he OLE ! Siinä sen juuri näkee, että millaet vanhemmat heillä on, jotka antaa tyttärensä pukeutua tolleen, ja vähän ns. aikuisemmaksi, ja vanhemmaksi, mitä oikeasti onkaan.......taitavat tytöt olla oikein luulosairaita ja narsistien kasvattamia............juuri sellaisten tyttöjen vanhemmat ovat pahimmanlaatuisia narsisteja ja saastaisia, jotka eivät myöskään välitä liikennesäännöistä..........
- olettyhmä
miltäs tälläinen lutkatyyli mielestäsi näyttää
- NOKAISAAMARIJOO
Ei kinost t: Vili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277