kaikki alko siit ku tää poika muutti 3vuotta sitte samalle paikkakunnalle kun mä. näin koulussa vaan ohimennen tän jätkän ja aattelin et joo uus oppilas, ihastuin vaan heti. en sanonut kenellekkään sanaakaan. sit tuli leirikoulu, tutustuin siel tähän jätkään, loppuenlopuks heitettii inside läppää ja lopult nukuttii samas sängys yö (eisiis mitää sellast tapahtunu xd) aamul tää jätkä tajus et nukku munkaa yön, mut ei se sitä haitannu. siit tuli mul tärkee. aina AINA kun näin/nään sen juoksen halaamaa sitä jätkää ja roikutaa varmaa tunti siinä. jos ollaan hengaamas jossai, halaillaan ja heitetää omaa tyhmää läppää, yleensä semi kaksmielist XD istun sen sylis yms. tää poika on tosi suosittu jne joten se flirttailee vähän kaikille. sit tuli aika joka oli mulle täyttä paskaa, tää jätkä meni yhtee mun kaverin kans. olin ns onnelline niiden puolest vaiks mua vitutti. sitten ne eros ja jätkä oli taas vapaa. tää jätkä haluu olla frendi. en tuu ikin saamaa sitä, mut se ois mun suurin unelma. tänään näin sen jätkän, ja juostii jälleen halaamaa toisiamme, halailin ja istuin sen sylis 24/7 ja sit jossai vaihees sen otti mua kädest, ja frendin mukaa katto mua usein. mutku se haluu olla vaan kaveri. joo oon täs kolmen vuoden aikan ollu monii ihastunu, mut tää jätkä on ollu aina se mun ihastus 1. aina. en iha jokast jätkää mee tostvaa halaa, tää on mulle helvetin tärkee. tänää ku mun bussi tuli ni halasin tätä jätkää ja se halas mua, ku olin nousemas siihe bussii ni tää jätkä otti mua viel kädest ja veti mut siihen kiinni ja halattii viel kerran. onks tää kaikki vaa hyvää ystävyyttä?
en tuu saavuttaa sitä jätkää
loveloveaa
2
107
Vastaukset
- 13w
On toi kai tavallista. Munkin luokassa on se "suosittu" poika josta kaikki tykkää ja silläkin on kaks tyttökaverii joiden kanssa se on 24/7 mut se ei seurustele kummankaan kanssa
Jos haluut sen jätkän ihastuu suhun, nii vie se mäkkii. Toimii joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453