kaikki alko siit ku tää poika muutti 3vuotta sitte samalle paikkakunnalle kun mä. näin koulussa vaan ohimennen tän jätkän ja aattelin et joo uus oppilas, ihastuin vaan heti. en sanonut kenellekkään sanaakaan. sit tuli leirikoulu, tutustuin siel tähän jätkään, loppuenlopuks heitettii inside läppää ja lopult nukuttii samas sängys yö (eisiis mitää sellast tapahtunu xd) aamul tää jätkä tajus et nukku munkaa yön, mut ei se sitä haitannu. siit tuli mul tärkee. aina AINA kun näin/nään sen juoksen halaamaa sitä jätkää ja roikutaa varmaa tunti siinä. jos ollaan hengaamas jossai, halaillaan ja heitetää omaa tyhmää läppää, yleensä semi kaksmielist XD istun sen sylis yms. tää poika on tosi suosittu jne joten se flirttailee vähän kaikille. sit tuli aika joka oli mulle täyttä paskaa, tää jätkä meni yhtee mun kaverin kans. olin ns onnelline niiden puolest vaiks mua vitutti. sitten ne eros ja jätkä oli taas vapaa. tää jätkä haluu olla frendi. en tuu ikin saamaa sitä, mut se ois mun suurin unelma. tänään näin sen jätkän, ja juostii jälleen halaamaa toisiamme, halailin ja istuin sen sylis 24/7 ja sit jossai vaihees sen otti mua kädest, ja frendin mukaa katto mua usein. mutku se haluu olla vaan kaveri. joo oon täs kolmen vuoden aikan ollu monii ihastunu, mut tää jätkä on ollu aina se mun ihastus 1. aina. en iha jokast jätkää mee tostvaa halaa, tää on mulle helvetin tärkee. tänää ku mun bussi tuli ni halasin tätä jätkää ja se halas mua, ku olin nousemas siihe bussii ni tää jätkä otti mua viel kädest ja veti mut siihen kiinni ja halattii viel kerran. onks tää kaikki vaa hyvää ystävyyttä?
en tuu saavuttaa sitä jätkää
loveloveaa
2
77
Vastaukset
- 13w
On toi kai tavallista. Munkin luokassa on se "suosittu" poika josta kaikki tykkää ja silläkin on kaks tyttökaverii joiden kanssa se on 24/7 mut se ei seurustele kummankaan kanssa
Jos haluut sen jätkän ihastuu suhun, nii vie se mäkkii. Toimii joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944