Eremenko Arsenaliin

Arsenal

Is-urheilu uutisoi Eremenkon Arsenal siirrosta.Siirtosummaksi arvioitiin huhujen mukaan 7 milj euroa!!!!!

4

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaKKiPäSSi

      Eremenko jr. siis kiistää itse huhut...

    • Harwester

      Ei kai ny Arsenal sentäs niin tyhmä ole että omaa hautaansa kaivaa Eremenkon hankinnalla, vaikka lopulta Chelsea viekin mestaruuden.

      • jimmy

        mikä vittu eremenkos on vikana? Lahjakas kaveri joka osaa harhauttaa,pehmeä touchi ja beckhamin vaparit.. nopeuttakin on tullut Italiassa lisää.Vai ootko perus jääkiekko idiootti joka mollaa suomifutista vaan muodon vuoksi? You dont know a cock!


      • mmm
        jimmy kirjoitti:

        mikä vittu eremenkos on vikana? Lahjakas kaveri joka osaa harhauttaa,pehmeä touchi ja beckhamin vaparit.. nopeuttakin on tullut Italiassa lisää.Vai ootko perus jääkiekko idiootti joka mollaa suomifutista vaan muodon vuoksi? You dont know a cock!

        Eremenkolla ei kestä kaali. Suomifutista ei tarvii mollata, suomifutis mollaa itse itsensä... Suomessa pääsee tähdeksi, kun hiukan osaa potkia palloa. Taso Suomessa on SURKEA! Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ne harvat pelimiehet lähtee heti kun mahdollisuus ulkomaille ja kaikki valmentajat myöntää että niin onkin paras tehdä kehittyäkseen.

        Mutta mitä tulee Eremenkoon, niin eihän kaveri pääse edes Leccessä kentälle. Kysyn vaan että mihin Arsu tarvitsisi kiukuttelevaa kakaraa, kun maailma on täynnä lahjakkaita nuoria jalkapalloilijoita, joista Wengerin isällisellä koulutuksella kasvaa vielä suuria tähtiä. Cesc Fabregas on tällä hetkellä ehkä paras esimerkki siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe