VAIN YKSI AVIOLIITTO. Family News

Vihalintu2v

Haluaisin nähdä sitä idioottia, joka keksii avioeron.

Nykyisin ero on niin helppoa kuin hampurilaisen syöminen. Ei mitään velvoitteita, eikä jälkiseurauksia.

Puhummekko oikeudenmukaisesta valtiosta?
Haluammeko palata luonnolliseen tilaan, että saa kiinni, ken ottaa.
Eikä vain avioeroissa, mutta myös seksissä.

Suomalainen alennettu tietoisuus (kirjainyhdistelmä S-U-O) sallii aika matalaa profiilia ja suosittelee.

Kun Venäläinen puhuu rakkaudesta, hän tarkoittaa sydän rakkautta. Kun suomalaiselle puhuu rakkaudesta, hän ymmärtää sitä seksinä.

Suomalainen yhteiskunta lähenee vapaata luonnon tilaa, jossa seksiä voi ottaa väkisin, eikä jälkiseurauksia ole. Tämä tila on myös Afrikkaan sopivaa.

Suomalainen laki, tuntuu, viime vuosina alensi roimasti moraaliarvoja kirkkovammaisten opetuslapsien pieruista huolimatta, varsinkin kun itse eläkeläiset käyttäytyvät sikamaisesti. Se todistaa, että nuorista ei kukaan pidä huoltaa. Kun luonnollinen auktoriteetti sortuu pahuuteen, äitimuoria myöten, niin ei voi enää puhua rauhasta eikä oikeudenmukaisuudesta. Rappio alkaa.

En ymmärrä miten sellaisessa valtiossa byrokraattinen järjestelmä toimii. Uutisissa kerrotaan korruptoituneista valtioista, mutta suomalaisessa järjestelmässä ei ole kyse paremmastakaan.

Rotuerottelu on voimissaan. Seinäjoen paikallinen natsijärjestö, johon kuuluvat teatteritekijöitä, poliiseja, kunnan virkamiehiä ym. kohdistaa vihaansa myös ulkopuolisiin valkoisiin. Seinäjoki muistuttaa diktatuuria, jossa ei selviydy kukaan muu kuin paikalliseen sukuun kuuluvaa. Samassa Suomi on riippuvainen ulkomaalaisesta osaamisesta ja markkinoista, mutta Suomi erottaa ja rikkkoo ihmisoikeuslakeja Suomessa asuvien maahanmuuttajien kohdalla.

Yksityisellä perheellä on erittäin suuri rooli yhteiskunnan kannalta. Kun perhe on onnellinen, kokonainen, niin yhteiskunta voi hyvin. Ei ole tarvetta erityisille toimeenpiteille: sairaanhoito, vankilat, poliisikontrolli, ym.

On väärin myös asettaa maailmankuvaansa työn tekoon, että työ on kaikki kaikessa, muuten elämässä ole järkeä. Kun maailmassa ei ole järkeä, niin kannattaa lopettaa autoilu ja siirtyä manuaaliseen elämään, jossa itse viljelee maata ja on itsenäinen. Silloin elämässä on laatua. Valmiiksi tehdyssä, ihmiset pakostaan hyppivät toisten niskaan, koska säästivät aikaa jostakin muualta. Ja kun heidän on pakko toimittaa työnsä, koska eivät voi olla toimettominakaan, niin he aiheuttavat itse ongelmia, joita hoidetaan mm. lasten suojelijat tekaistavat syitä kiusatakseen perheitä ym.

Valtio ei tule hoitamaan yksityistä perhettä koskaan. Valtion on luotettavaa, annettavaa perheelle vapauden olla miten se on.

Perhe ei ole turvattu Suomessa, koska perheen itsemäärämisoikeutta ei kunnioiteta. Siihen sekaantuu valtion virkamies, naapuri.
Suomi elää harhassa, että perhe on turvattu, mutta se ei ole totta. Perheitä rikotaan suoranaisesti vailla syitä.

Naiskysymys on tärkeä. Naisia on saatavaa pysymään aloillaan yhden aviomiehensä luona. Kun tätä ei ymmäretä, niin kaikella muulla ei ole väliä. Kun ihmiset eivät osaa olla perheessä yhdessä, niin kaikki muu on turhaa ja väärin, koska henkilökohtaisesta perheestä alkaa yhteiskunta. Lännen yhteiskunta on vaarassa juuri sen takia. Epäilen, että muslimeilla olisi vastausta Lännen ongelmiin, koska heillä näkyy olevaan ensitärkeä perheen pysyvyys.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        70
        2012
      2. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        164
        1559
      3. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        145
        1448
      4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

        Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
        Ikävä
        90
        1318
      5. Miehelle naiselta

        Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
        Ikävä
        49
        1260
      6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

        Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
        Maailman menoa
        274
        1090
      7. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        75
        1002
      8. Olen syvästi masentunut

        En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
        Tunteet
        124
        991
      9. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        110
        967
      10. Nainen, millainen tilanne oli

        kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
        Ikävä
        51
        802
      Aihe