Uuraisten kade pässit !

Toimi.liaatKeisarit

Varmaan Suomen pahin joukko, ruokkivat toinen toisiaan myrkytyskirjoituksilla, mutta karavaani kulkee ja kadepässit itkevät joukolla ;))))

7

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaanKuuluUurainen

Assuukohan siellä Uuraisilla muitakn kuin vain Toimi, Keisari, Heli ja sen Renki?

• niii-in

Eikös Toimi asu nykyään Jyväskylässä.

• Seniili-Pukki

Eikös Suomeen tullut joku aika sitten uusi juhlapäivä? Sehän on se Toimi Kankaanniemen Ilmestymispäivä.

• HelunaJaToimi

Ei se ollu uusi juhlapäivä, Heluntain se vaan korvasi.
        Hallelujaa, Toimi ajaa Helunaa lujaa!

• paavotar

Poikkesin tänne kuukkalaisten palstalle, ja en voi kuin ihmetellä , eikö tänne mieltään purkavilla ole ajatuksia yhtään mistään muusta kuin huutokauppa pariskunnasta ?? ja Kankaanniemestä TÄH ? Syyskuulta asti jatkunu sama jäkätys , eipä voi muuta sanoa kuin että , sori vaan ,mutta tulee mieleen Pölhö Kustaa jolla oikein iso papukaija,joka hokee kolmea sanaa, Aki,Heli,Markku. . . .Aki,Heli,Markku

• Turhiajulkkiksia

Eipä nuo paskalehdetkään osaa musta puhaua kuin pariskunnan avautumisista ja vieläpä valituksista...sitä saa mitä tilaa.

• päivääpäivää

Ihan ite tyrkyttävät lehtiin juttuja ja varmaankin saavat tonnin jos toisenkin kun itkevät köyhyyttään ja sukeuttaan. Kuinka monta julkkista on Suomessa joista ei iltapäivälehdet kirjoita sanaakaan. Nämä Uuraisten tasapäät ovat niitä 7 päivää lehden julkimoita, samassa sarjassa Tauski ja MattiN, vaikkei Aki, Markku jne olisikaan ryyppymiehiä ja Heli naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      120
      2324
    2. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      270
      1954
    3. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      90
      1693
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      131
      1185
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      36
      1171
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      68
      1116
    7. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      1104
    8. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      70
      1031
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      201
      979
    10. Sunnuntain kirjainleikkejä

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      16
      935
    Aihe