THAILADY 10.

ChiangMai

Thaimaalaisilla naisilla ja Suomalaisilla miehillä, kuin Suomalaisilla naisillakin on eri miesmaku / miesmieltymykset, jotka olisi hyvä selvittää itselleen jos aiheesta oikeasti on kiinnostunut.

Tällä palstalla sumeilematta kirjoitellaan Thaimaalaisten naisten olevan sitä sun tätä, josta mieleenpainuvimpina persjalkaisuus ja huoraaminen, jonka johdosta ihmetystä aiheuttaa miksi niin kertakaikkisen täydelliset Suomalaiset miehet vaivautuvat arvostelemaan Suomalaisia miehiä, jotka kunnioittavat Thailadyjä jopa avioitumalla heidän kanssaan.

Minä kysyn usein lapseltani HIU MAI? kun taas täydelliset Suomalaiset kysyvät lapsiltaan HIUKOOKO?
Hieman huvittaa totuus, että Siamilaiset puhuivat omaa kieltään jo silloin, kun Suomalaisten olemassaolosta ei edes tiedetty.
Myös en voi olla ajattelematta Thaimaalaisessa risteyksessä ollessani, minkä ihmeen takia NOKIAMAASSA ei ole punaisissa valoissa sekuntikelloa ilmoittamassa "startista".
No onhan tietysti jokaisen oma asia, mitä maata pitää eri asioissa kehittyneempänä, joita en enemmälti tässä luetteloi, koska onhan selvää Thaimaassa olevan paljon puutteita, mutta ei Suomenkaan puutteet koskaan lopu nykyisellä menollaan.

Avaudun hieman myös matkakohteista ihan henkilökohtaisella tasolla ymmärtäen, että mielipiteitä on muitakin.
Minua ärsyttää Venälaisten runsaslukuisuus esim. Helsingissä, jonka johdosta en pidä siitä Thaimaassakaan.
Toinen ryhmä on Arabit Thaimaassa, jotka kulkevat isoissa ryhmissä noudattaen omaa käytöstapaansa, johon ei kuulu edes kadulla vastaantulijan huomioiminen, puhumattakaan siitä, että uima-allas valloitetaan vaatteet päällä pimeän laskeutuessa.
Perheeni ei tämän johdosta valinnut kotipaikakseen etelän rantakohteita.

Vaimoni on Chiang Maista, jota voi verrata Suomen pohjoiseen, eli rannattomaan vuoristoalueeseen.
Tämä on meidän kotimme.
Venäläisten ja Arabien sijaan turistikatunäkymä on enemmälti sama kuin Hesan Espalla, eli Kiinalaisia, joka johtuu edullisista lentolipuista.

Tällä palstalla Suomalaiset on päätynyt kirjoittelemaan myös Thaimaassa käytettävistä T-paidoista, joka osoittaa erityistä kiinnostusta, jonka johdosta kehotan hihattomuuden ja hihallisuuden sijaan tutustumaan punaisiin ja keltaisiin T-paitoihin, sekä eritoten niiden tarkoitukseen, koska mopo on lähtenyt käsistä.

Otsikkoon viitaten neuvon kunnioittamaan tyttöjä oikeasti, niin saat saman moninkertaisesti takaisin.
Hyväksikäyttäjät toki on eri asia, mutta heille tätä kirjoitustani en olekaan kohdistanut.

Toivotan kaikille Thaimaasta ja Thaimaalaisista terveellä tavalla kiinnostuneille kaikkea hyvää.

13

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppinurin

Tästä Amalia saa sätkyt. Olisit laittanut Pattayan palstalle niin kuppi olisi taas nurin.

• ChiangMai

Anna sille vinkki.

• 158kgmahaa

Paljonko aloittaja painat?

• ChiangMai

Sawasdee.
        Minä 55 v 178 cm 72 kg
        Vaimo 35 v 150 cm 50 kg
        Poika 5 v 110 cm 25 kg
        Kysy ihmeessä lisää infoa, jos se auttaa itse asiaan paneutumista.
        Kaph khun kaph.

• thaimaanystävä

Olet valinnut hyvän asuinpaikan itsellesi ja perheellesi. Olen matkustellut paljon Thaimaassa Thai Ladyni kanssa. Olemme olleet myös Chian Maissa ja kulkeneet siitä bussilla Chian Raihin ja Myanmariin sekä Laosiin.
      Kaikkialla olen tavannut ainoastaan ystävällisiä ihmisiä, eikä minua ole huijattu koskaan. Kaikki on aina sujunut loistavasti.
      Maaseudulla katselin kuinnioittavasti kuinka paikalliset käyttäytyvät toisiaan kohtaan ja myös minua kohtaan. Voi sitä Wai tervehdys/kiitos määrää kun he tapasivat toisiaan. Yritin kysellä kuinka Wai tehdään, mutta sen käyttäminen on niin monimutkaista, että pääni meni sekaisin. Käytin ainoastaan iloista hymyä ja heilautin kättäni. Thai kulttuurissa on paljon opittavaa Suomalaiselle juntille.

Viime Juhannuksen vietin Thai Ladyni kanssa koillis Thaimaassa Mekong joen varrella. Teimme sieltä matkan Laosiin Savannakhetiin eräälle temppelille. Temppelissä naiset rukoilivat Buddhalta lapsia, koska uskomuksen mukaan Buddha voi antaa lapsia niitä toivoville.
      Bussissa Thai Ladyni kertoi mukana oleville naisille Suomalaisesta tehvehdyksestä, MOI MOI. Tämä herätti hilpeyttä naisissa. Itse tiedät mitä MOI MOI tarkoittaa Thaiksi. En selittele sitä tarkemmin.
      Kun jäimme bussista pois niin minä sanoin luonnollisesti kaikille MOI MOI. Kuuntelin korvat punaisina kun kymmenen naista vilkutteli minulle ja jokainen toivotti MOI MOI.
      Matkailu avartaa kun kulkee silmät ja korvat auki ja muistaa käyttäytyä kuinnioittavasti paikallisia kohtaan.

• huhmikäapina

Siinä aloittaja vastasi nyt itselleen nimimerkillä thaimaanystävä.

• hulluseon

Joo kertoilee tänne matkailuaiheisia juttuja eikä hauku ketään.Mikäköhän vika sillä on,sairas ainakin on thaimaalaisen naisen kanssa ja toi tyytyväisyys on tekopyhyyttä.Kyllä sitä pitää vituttaa niin kuin kunnon suomalaisen ainakin eikö niin?

• ChiangMai

Kiitos Thaimaan ystävä, toi moimoi tuli ihan "puskasta" ja tosiaan totta.
        Samat sinulle Hulluseon, kiitos.

• Anonyymi
        ChiangMai kirjoitti:

Kiitos Thaimaan ystävä, toi moimoi tuli ihan "puskasta" ja tosiaan totta.
        Samat sinulle Hulluseon, kiitos.

Moi tarkoittaa mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi tarkoittaa mitä?

Kysy cheivatulta oppaaltaas missä moimoi?

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy cheivatulta oppaaltaas missä moimoi?

Fiksu vastaus tyhmään kysymykseen.

• Anonyymi

Hua Hinin miehen keskustelu on aloitettu elokuun puolivälissä 2016. Hua Hinin multipersoona sekobolla on ollut aina talviasukki, vaan tänä talvena palasi ajoissa eron vuoksi. Kiukutteli kesäisin kun vaimo jäi Thaimaahan ja itse joutui tulemaan Suomeen hoitoihin Kelan pariin muutoin, kun ei saanut kunnon vakuutusta.

Laiffila

• Anonyymi

Moi on naisen vitunkarvat :D

Kin Hoy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4054
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1235
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe