Olen välillä käynyt Facen Tanssiporukan päivityksiä lukemassa.
Koko ajan jutut menee huononpaan suuntaan.
Samat heput on äänessä, harvoin mitään järkevää keskustelua. Pelkkää hehkutusta keskenään tanssivien piiriläisten kanssa.
Yksi hyvä puoli on. Usein voi lukea jo ennakkoon mihin " eliitti" on menossa. Voi itse valita jonkun toisen lavan.
Tanssiporukka ja sisäpiiri
16
1324
Vastaukset
- Eituleprotaikävä
Juuri näin! Asiakkaalla on valinnan vapaus. Ei kiitos presentaatioille, pysähtelyille ja naisen ilmaan heittelyille. Pro-tanssijat saavat leikkiä rauhassa keskenään.
- myösproo
kyllä näin elvistelköön kimppa kivassaan ei sisäsiitoiselle kykenen tanssimaan heidän kanssaa merittejä löytyy mut kierrän kaukaa tään teenäisen jengin SURPS
- Anonyymi
En halua kuulua naama ruma tanssi piiriin.
- Tanssiprooo
Olette vaan kateellisia ns sisäpiiriläisille moukat.
- TavisTanssija
Alkuun nämä sisäpiirin naiset uteli mihin menossa.
Tulivat samalle lavalle, seuraavana päivänä katkeroituneena itki kun en hakenut tanssiin. - Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy, eikä siinä moni osaa tanssia.
- EronnutFbsta
Minä en ole kateellinen kenellekään, muuta erosin fb:n tanssiporukan ryhmästä kun en viitsinyt lukea sitä samaa ja samojen ihmisten jaarituksia miten oli ihanaa, kiitos,kiitos. Jos ei saa muuten tanssia kun tuomalla itseään julki niin voi,voi. Onneksi on saanut tanssia, olen kiittänyt ja kertonut tansittajalleni kun tanssi on tuntunut hyvältä ja ihan livenä ja toisin päin. Ne hakee jotka tykkää kanssani tanssia.
- hyväntahdonatkele
Windows 10 ja sitä alemman version päivityksen saa lakkaamaan tulemasta tanssitunnin aluksi valitsemalla tietokoneen asetuksista: Älä päivitä automaattisesti tanssitunnilla. Muista tanssitunnin jälkeen tarkistaa päivitysten saatavuus!
Yhteistyöllähän me nämä tanssitietokoneen päivityksetkin hoidetaan. - tikatti
Aloitus on ihan totta. On todella kummallista palstalla jossa toitotetaan että "kaikki kukat saa kukkia" saa lukea seuraavasta postauksesta miten sitä ja tuota asiaa ei saa arvostella.
- YritäVaanSopeutuaJookos
On se huvittavaa että siellä facessa pitää stalkata ja sitten parkua täällä. Kuule pysy pois sieltä niin ei ahdista nuin kovasti.
Outoa ahdasmielisyyttä on jos joku itse ei jostain pidä niin hän vaatii muitakin sen lopettamaan tai sitä väheksyy. Katsos ei maailma pyöri oman navan ympärillä jos aloittaja niin luulet. Kaikkea kun ei voi tai edes tarvitse ymmärtää - tanssijar
YritäVaanSopeutuaJookos kirjoitti:
On se huvittavaa että siellä facessa pitää stalkata ja sitten parkua täällä. Kuule pysy pois sieltä niin ei ahdista nuin kovasti.
Outoa ahdasmielisyyttä on jos joku itse ei jostain pidä niin hän vaatii muitakin sen lopettamaan tai sitä väheksyy. Katsos ei maailma pyöri oman navan ympärillä jos aloittaja niin luulet. Kaikkea kun ei voi tai edes tarvitse ymmärtääTuota juuri tarkoitin: on vain tietty linja mitä tulee noudattaa, muut on ahdasmielisiä, stalkkereita ja parkujia.
- YritäVaanSopeutuaJookos
Itse en ole lainkaan facessa jota väärää puuta haukut. Minua ei siis häiritse moinen toiminta, eikä olisi edes tarvetta siellä stalkata kuten sinä teet. Kannattaisko sun perustaa oma ryhmä ettei tartte väijyä muita siellä facessa. Olen vain niin huvittunut kun siellä pitää väkisin lukea ja sitten parkua täällä. Hanki oma elämä jos muiden elämä noin ahdistaa. Nautin tanssista ja menen tanssimaan sinne missä tiedän olevan hyvät tanssit en tarvitse siihen facea.
- Rubettes
Oman napaan tuijottajat ovat nuo fb tanssiporukan tyypit. Kaveri tosiaan kertoi siitä nuoleskentelua täynnä olevista kommenteista ja uteluista minne mennään. Ettei vaan joudu tavallisten kanssa tanssimaan. Itse en ole siinä ryhmässä.
- Anonyymi
Ja kaikilla niillä on naama kurtussa, siitä ne tunnistaa.
- TavisTanssija
Ketjun aloittajana selvennän hiukan.
Noin puoli vuotta sitten aloin tulla tutuksi tälle tanssiporukan "eliitille"
Muutama tunnisti ja haki tanssiin. Itse tein joskus vastahaun, eli tultiin tutuksi lähinnä Facen kautta.
Hiukan myöhemmin jo udeltiin mihin menossa. Nähtin lavoilla, tervehdin vaan en hakenut tanssiin.
Siitä sain sapiskaa Facessa.
Ilmeisesti tarvis joka ilta tanssittaa, vielä useammat pelit.
Tämän puolen vuoden aikana olen hakenut näitä kerrasta kahteen.
En näe mitään syytä miksi heillä olis jotakin etuoikeuksia.
Haen ketä lystään, tai istun kahvilla.
Onhan tässä porukassa muutama tosi helmikin. Heidän ei tarvi Facessa hakuja ruinata.
Heitä on jopa vaikea tavoittaa. - Anonyymi
"harvoin mitään järkevää keskustelua"
Taitaa yleisesti sama olla täällä Suomi2:ssa.
Keskusteluista kumpuaa kovasti kritiikki ja negatiivinen asenne.
Keskustelut voisivat olla siis positiivisempia jos vaikka jotkut nuoret näitä joskus lukee.
Mutta näinhän se menee, että negatiivisia tekstejä on niin kiva kirjoitella. Saa purkaa sitä sisällä vellovaa pahaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827