Ja vaihtaa kuvia oon 16v poika
Miks tytöt ei halua jutella tuhmia
9
186
Vastaukset
Koska ne ei ole tyhmiä
Koska tytöt ei oo yhtä lapsellisia kun pojat. Kypsyyttä on vastuuntunto, huolellisuus ja sympatia, noin esimerkiksi.
Toivottavasti älysit.- Salisami
Kyl ne mul vaihtelee oot varmaan vaa ruma etkä käy salil
- Nallekarhu0000
Tytöt sanoo että oon komee ja käy välillä salilla
- säälittävää
Koska oot nii säälittävä!
Miksi heidän edes pitäisi haluta?
Heille seksuaalisuus ei ole ehkä niin suuri osa elämää, kuin hormoneja tihkuville teinipojille.
Jos olisin itse teinityttö ja kuulisin ja näkisin, miten esineellistävästi osa pojista minusta puhuu, niin en minäkään alentuisi moiseen jutusteluun. En minä haluaisi olla kenenkään "säätö" tai "pano" - "jakorasiasta" puhumattakaan.- Kloik
Siihen tulee muutos kun ikää tulee lisää, kolmekymppiset on jo aika pahoja, mutta puutteessa olevat 50 saa jo kennen tahansa korvat punaseksi.
- hmmmmmmmmm
Eilen omeglessa tapasin aivan liian monta "kiimasta 16v kundia" jotka halus jutella tuhmia tai vaihtaa kuvia, en ymmärrä miten vaan kehtaa sanoo noi samat jokaselle muijalle joka tulee vastaan, ymmärtäkää nyt et kaikki ei vaa haluu kattella teiän dicpicei :Dd
- tyytteli
No ei kaikki vaan haluu vaihella ite oon kyl välillä vaihellu jätkien kaa vähän ehk liianki härskei kuvii 😛mut hei onhan seki jonkulainenki kokemus ja oon siis 16v tyttö ja jooo voitte haukuu mut huoraks mutta en mä kyl oo ku en oo kertaakaan pannu tai mahiksii kyl olis ollu mut en oo vaan antanu sellasille jätkille jokka yrittää väkisin päästä paneen 🌼😛👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739