Ensin olin suunniltani kun kuulin että he ovat eronneet. Mutta kuin luin jutun missä Brad kertoi totuuden C.C.:stä olin onneissani: Bradin ja Jenniferin lähipiirin mukaan avioliitto kitii kalkkiviivoilla. Lisää vettä myllyyn heitettiin huhulla, jonka mukaan Brad, olisi tapansa mukaan, ihastunut kurvikkaaseen vastanäyttelijäänsä Angelina Jolieen tekeillä olevan Mr. ja Mrs. Smith-elokuvan kuvauksissa. tuorein huhu nuosi kun Jenniferin vihkisormuksesta, jota ilman kaunotar bongattiin Los Angelsin lentokentällä. Lisäksi hän oli perunut, Bradille järjestämänsä synttärikekkerit, joihin oli kutsuttu lukuisia pariskunnan julkkisystäviä. Pian kuitenkin kävi ilmi että, pirskeet oli peruttu Jenniferin läheisen ystävän kuoleman vuoksi.
- Jenniferilla ja Bradilla on kaikki hyvin, eivätkä he ole eroamassa. He nauttivat lomapäivistään onnellisina yhdessä.
Minut on avioliitossa yllättänyt eniten se, että seuraan niin ylpeänä Jenniferiä ja hänen tekemiään töitä. En voi aina uskoa että, tuo ihana nainen on minun. Brad huokailee.
Noniin! Siitäs saitte muut lehdet ja toimittajat jotka keksivät huhun että tuo UNELMAPARI olisi eroamassa!
Brad Pitt ja Jennifer Aniston ei ne eronnu!
6
1027
Vastaukset
- Shadow of Innocence
Kyllä ne nyt vaan on eronnut. Ne itse ilmoitti että ne on eronnut, eikä se ollut vaan huhu. Ikävää, mutta totta...
- Miewa
Juu min tiedän on surkeeta kun ne erosi. Se on totta. Jennifer sai Bradin kiinni puhumasta Angelinan kanssa ja raivostui. He eroavat ystävinä.
- tyttö16
En mäkään olis halunnu et ne eroo. Brad Pitt ja Jennifer Aniston sopi niin hyvin toisilleen. Mut onneks ne erosivat ystävinä.
- me myself and i
siis..mitä?1kaikkis lehdis on ollu tosta jutusta todella paljon!mytta yhtäkkii se on vaakadonnu..mutta mä en oo vieläkää pysyny siinä asias mukana?onko ne eronnu vai ei..koska mun tietääkseni jennifr anistos asuis sen kampaajan luona..ja sanonu nauttivnsa sinkku päivistä..ettei oo kukaan selän takana sanomas: että tee sitä ja tee tätä..mutta sitten!tää uutine..onks tää ny totta?vai miten jenniferin ja brädin ns.suhde jatkuu?emt..en pysy mukana... :) :(
- nänä
kyllä ne taitaa eronnu olla :(
- Jennifer fani 98
Eiköhän sen kaikki nyt ainaki viimestää sen tiedä :P Uudet häät molemmilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2746706Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2406279Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai425662Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1585005Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi323806Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953729Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1323457HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok453169Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan53155Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3332809