Brad Pitt ja Jennifer Aniston ei ne eronnu!

min

Ensin olin suunniltani kun kuulin että he ovat eronneet. Mutta kuin luin jutun missä Brad kertoi totuuden C.C.:stä olin onneissani: Bradin ja Jenniferin lähipiirin mukaan avioliitto kitii kalkkiviivoilla. Lisää vettä myllyyn heitettiin huhulla, jonka mukaan Brad, olisi tapansa mukaan, ihastunut kurvikkaaseen vastanäyttelijäänsä Angelina Jolieen tekeillä olevan Mr. ja Mrs. Smith-elokuvan kuvauksissa. tuorein huhu nuosi kun Jenniferin vihkisormuksesta, jota ilman kaunotar bongattiin Los Angelsin lentokentällä. Lisäksi hän oli perunut, Bradille järjestämänsä synttärikekkerit, joihin oli kutsuttu lukuisia pariskunnan julkkisystäviä. Pian kuitenkin kävi ilmi että, pirskeet oli peruttu Jenniferin läheisen ystävän kuoleman vuoksi.
- Jenniferilla ja Bradilla on kaikki hyvin, eivätkä he ole eroamassa. He nauttivat lomapäivistään onnellisina yhdessä.
Minut on avioliitossa yllättänyt eniten se, että seuraan niin ylpeänä Jenniferiä ja hänen tekemiään töitä. En voi aina uskoa että, tuo ihana nainen on minun. Brad huokailee.
Noniin! Siitäs saitte muut lehdet ja toimittajat jotka keksivät huhun että tuo UNELMAPARI olisi eroamassa!

6

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow of Innocence

Kyllä ne nyt vaan on eronnut. Ne itse ilmoitti että ne on eronnut, eikä se ollut vaan huhu. Ikävää, mutta totta...

• Miewa

Juu min tiedän on surkeeta kun ne erosi. Se on totta. Jennifer sai Bradin kiinni puhumasta Angelinan kanssa ja raivostui. He eroavat ystävinä.

• tyttö16

En mäkään olis halunnu et ne eroo. Brad Pitt ja Jennifer Aniston sopi niin hyvin toisilleen. Mut onneks ne erosivat ystävinä.

• me myself and i

siis..mitä?1kaikkis lehdis on ollu tosta jutusta todella paljon!mytta yhtäkkii se on vaakadonnu..mutta mä en oo vieläkää pysyny siinä asias mukana?onko ne eronnu vai ei..koska mun tietääkseni jennifr anistos asuis sen kampaajan luona..ja sanonu nauttivnsa sinkku päivistä..ettei oo kukaan selän takana sanomas: että tee sitä ja tee tätä..mutta sitten!tää uutine..onks tää ny totta?vai miten jenniferin ja brädin ns.suhde jatkuu?emt..en pysy mukana... :) :(

• nänä

kyllä ne taitaa eronnu olla :(

• Jennifer fani 98

Eiköhän sen kaikki nyt ainaki viimestää sen tiedä :P Uudet häät molemmilla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1250
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1143
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      989
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      212
      791
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      120
      718
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe