Minulla on kanettavassani (Toshiba Satellite) kaksi RAM muisti paikkaa. Toisessa niistä on 4gb muistikampa ja toinen on tyhjänä. Voinko laittaa vanhasta koneestani 2gb muistikamman 4gb kamman lisäksi ja saada näin yhteensä 6gb, vai täytyykö muistien olla samanlaisia/kokoisia?
Lisää muistia kannettavaan
muistia
1
140
Vastaukset
Koko ei ole ongelma. Mahdolliset ongelmat ovat muualla. Ensinnäkin muistia on eri tyyppiä, esim DDR3 ja DDR2. Tämä pitää olla sama. Sitten on eri nopeuksia ja toki voi tulla odottamattomiakin ongelmia. Kokeile ajaa CPU-Z (google) molemmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904