Näyttää siltä että te ootte ajanu kaikkitietävän Meghaninne täältä pois. Eip juur näy sen juttuja täällä enää.
Hehe
8
719
Vastaukset
- tyytyväisiä?
meghan toivottavasti et ole lähtenyt minnekkään..
Mä en ainakaan sanonu et mä oisin tyytyväinen. Osashan se pistää hyvää juttuu, mutta ehkä sitä ei oo näkyny ettei tulis taas toistakymmentä keskustelua siitä.
- x_boy89
Wilian kirjoitti:
Mä en ainakaan sanonu et mä oisin tyytyväinen. Osashan se pistää hyvää juttuu, mutta ehkä sitä ei oo näkyny ettei tulis taas toistakymmentä keskustelua siitä.
Tai sitten sillä ei ole vaan aikaa istua koneen edessä.
- jamelia007
x_boy89 kirjoitti:
Tai sitten sillä ei ole vaan aikaa istua koneen edessä.
kone korjatavan... = ) tai muute vaa kiireitä...
- Nasu
jamelia007 kirjoitti:
kone korjatavan... = ) tai muute vaa kiireitä...
Meghanin kone on poissa käytöstä remontin takia 8.1. alkaen.
- neitinen
Eiköhän meghan kuitenkin joskus ilmaannu taasen tänne. Päivän poissa ja osalla on jo vieroitusoireita...no huhuh.
Ei sillä, että minulla olisi jotain häntä vastaan, mutta jos ette ole huomanneet, niin on täällä muutkin vastailleet ongelmiin. Ei ehkä niin pitkästi, mutta eihän se tekstin pituus ratkaise, vaan se Sisältö! - meghan
Heh, eilen lakattiin lattiat tuolta remontoitavasti huoneesta (josta tulee myöskin piussi, jonka kautta nettiin pääsee), niin ei ollut johtoa käytettävissä. Olin muutenkin koko päivän poissa kotoa, niin ei sitä oikein olisi edes ehtinyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772