Luin vuosia sitten (n. v. 2005??) äärettömän hyvän kauhukirjan, joka on nyt täysin karannut muististani. Epäilen kirjailijaa joko Kingiksi tai Koontziksi, mutta voi olla joku vastaavakin, tosin näitä kahta pääsääntöisesti luin tuohon aikaan. Voi olla toki joku salanimelläkin kirjoitettu.
Anyhuu, muistan, että päähenkilönä oli nainen joka leipoi paljon piirakoita. Hänellä oli kaksi veljeä (saattoivat olla kaksoset) jotka olivat aika äärimmäisen kohtaloon uskovia ja salaliittoteoreetikkoja. Tiesivät kaikki tarkat tiedot maailmaa kohdanneista tuhoista ja onnettomuuksista (tästä innostuneena minun pitikin ostaa "Great disasters" -kirja kirjakaupasta!!) nämä veljekset olivat toki sivuhahmoja, mutta muistaakseni tällä naisella oli jokin erikoinen kyky ja häntä etsi/jahtasi tms. joku mies, toinen päähenkilöistä.
Valitettavasti en muista kirjasta juuri muuta, mutta näiden veljesten takia haluaisin sen uudestaan käsiini! Tämä on vaivannut minua jo PITKÄÄÄÄÄN enkä ole netistä onnistunut löytämään vastausta :(
Toivottavasti joku osaisi auttaa! Kiitos :)
APUA! Kauhukirjailija ja kirjan nimi hukassa!
Kizmin
6
174
Vastaukset
- sfdjö
Ei kuulosta ainakaan miltään Kingin kirjalta.
- kizmin
Alan olemaan jo epätoivoinen kun en saa päähäni tuota kirjaa eikä mistään löydy vihjettäkään. Harvinaisen ärsyttävää!
- vinkvinkpalvelu
Kannattaa käyttää kysy kirjastonhoitajalta palvelua. Laita tuo teksti sinne.
- ole-hyvä
Laitoin googleen sanat koontz, pie ja twins. Sieltähän se vastaus heti tuli, eli kirja on Koontzin From the corner of his eye.
- kizmin
Suuret kiitokset! Tsekkaan heti! Googlelta en osannut kysyä noin fiksuja...
- ole-hyvä
Olen iloinen kun voin auttaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116