APUA! Kauhukirjailija ja kirjan nimi hukassa!

Kizmin

Luin vuosia sitten (n. v. 2005??) äärettömän hyvän kauhukirjan, joka on nyt täysin karannut muististani. Epäilen kirjailijaa joko Kingiksi tai Koontziksi, mutta voi olla joku vastaavakin, tosin näitä kahta pääsääntöisesti luin tuohon aikaan. Voi olla toki joku salanimelläkin kirjoitettu.

Anyhuu, muistan, että päähenkilönä oli nainen joka leipoi paljon piirakoita. Hänellä oli kaksi veljeä (saattoivat olla kaksoset) jotka olivat aika äärimmäisen kohtaloon uskovia ja salaliittoteoreetikkoja. Tiesivät kaikki tarkat tiedot maailmaa kohdanneista tuhoista ja onnettomuuksista (tästä innostuneena minun pitikin ostaa "Great disasters" -kirja kirjakaupasta!!) nämä veljekset olivat toki sivuhahmoja, mutta muistaakseni tällä naisella oli jokin erikoinen kyky ja häntä etsi/jahtasi tms. joku mies, toinen päähenkilöistä.

Valitettavasti en muista kirjasta juuri muuta, mutta näiden veljesten takia haluaisin sen uudestaan käsiini! Tämä on vaivannut minua jo PITKÄÄÄÄÄN enkä ole netistä onnistunut löytämään vastausta :(

Toivottavasti joku osaisi auttaa! Kiitos :)

6

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdjö

Ei kuulosta ainakaan miltään Kingin kirjalta.

• kizmin

Alan olemaan jo epätoivoinen kun en saa päähäni tuota kirjaa eikä mistään löydy vihjettäkään. Harvinaisen ärsyttävää!

• vinkvinkpalvelu

Kannattaa käyttää kysy kirjastonhoitajalta palvelua. Laita tuo teksti sinne.

• ole-hyvä

Laitoin googleen sanat koontz, pie ja twins. Sieltähän se vastaus heti tuli, eli kirja on Koontzin From the corner of his eye.

• kizmin

Suuret kiitokset! Tsekkaan heti! Googlelta en osannut kysyä noin fiksuja...

• ole-hyvä

Olen iloinen kun voin auttaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      565
      2599
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1317
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    10. 69
      845
    Aihe