Luin vuosia sitten (n. v. 2005??) äärettömän hyvän kauhukirjan, joka on nyt täysin karannut muististani. Epäilen kirjailijaa joko Kingiksi tai Koontziksi, mutta voi olla joku vastaavakin, tosin näitä kahta pääsääntöisesti luin tuohon aikaan. Voi olla toki joku salanimelläkin kirjoitettu.
Anyhuu, muistan, että päähenkilönä oli nainen joka leipoi paljon piirakoita. Hänellä oli kaksi veljeä (saattoivat olla kaksoset) jotka olivat aika äärimmäisen kohtaloon uskovia ja salaliittoteoreetikkoja. Tiesivät kaikki tarkat tiedot maailmaa kohdanneista tuhoista ja onnettomuuksista (tästä innostuneena minun pitikin ostaa "Great disasters" -kirja kirjakaupasta!!) nämä veljekset olivat toki sivuhahmoja, mutta muistaakseni tällä naisella oli jokin erikoinen kyky ja häntä etsi/jahtasi tms. joku mies, toinen päähenkilöistä.
Valitettavasti en muista kirjasta juuri muuta, mutta näiden veljesten takia haluaisin sen uudestaan käsiini! Tämä on vaivannut minua jo PITKÄÄÄÄÄN enkä ole netistä onnistunut löytämään vastausta :(
Toivottavasti joku osaisi auttaa! Kiitos :)
APUA! Kauhukirjailija ja kirjan nimi hukassa!
Kizmin
6
197
Vastaukset 6
- sfdjö
Ei kuulosta ainakaan miltään Kingin kirjalta.
- kizmin
Alan olemaan jo epätoivoinen kun en saa päähäni tuota kirjaa eikä mistään löydy vihjettäkään. Harvinaisen ärsyttävää!
- vinkvinkpalvelu
Kannattaa käyttää kysy kirjastonhoitajalta palvelua. Laita tuo teksti sinne.
- ole-hyvä
Laitoin googleen sanat koontz, pie ja twins. Sieltähän se vastaus heti tuli, eli kirja on Koontzin From the corner of his eye.
- kizmin
Suuret kiitokset! Tsekkaan heti! Googlelta en osannut kysyä noin fiksuja...
- ole-hyvä
Olen iloinen kun voin auttaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751729- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 75619
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398