Maija Vilkkumaan mielestä ei ole mitään väärää jos ekaluokkalainen tyttö laulaa panemisesta ja paluusta kokeilun jälkeen poikaystävän luo?
Mitä Vittua? Toivottavasti Vilkkumaalla ei ole lapsia.
Maija Vilkkumaa, mikä typerys!
10
213
Vastaukset
- kaksityperää
Tämän Vilkkumaan selitykset ne vasta kaukaa haettuja ovat.
Laulun sanat on joku kirjoittanut. Ei ilmestyneet tyhjästä.
Että videoon pyydetään nuoria faneja, sen on joku päättänyt. Eivät ilmestyneet tyhjästä.
Täytyy lukea tuo Vilkkumaan selitys vielä uudestaan. Juuri tällaisia selityksiä hakevat
'Itä-Suomen yliopiston opettaja' ja
'ansioitunut ratsastuksenopettaja.'
Ei niidenkään selitykset tyhjästä ilmestyneet.
Mutta Vilkkumaa ja Sanni katoavat nyt tyhjyyteen. - kjfslkjlfsjlsfj
Sairasta ja sairaammaksi vaan kaikki menee...kun vanhemmatkin ovat jo päästään vialla...
- lskfdjlfsjlsflfsj
Lisätään nyt vielä tuosta inisijä-Sannista, jota on tullut joku ihme megastara pikkulikoille ja näköjään isoimmillekin, että pelkästään jo sen naaman näkeminen kuvottaa saati sitten ne typerät lällläkäkääkäkäääää-inininät.
se mistä jengi tykkää. vituttaa??? onpa peruste dissata jotain hlöä? netti...vapaa kenttä....katu, ja VASTAAT PUHUMISISTAS...
- mwatg
Tämä kommentti on kerran viikossa toistuva- aihe voi olla mikä vain.
- ihmenarisijakokoakka
Mikä vittu sen ääntä vaivaa, ihme narisija.
- ei.ikärajaa
Sanni -Hierontaa Turussa.
Katutaso. - qvbdp
Hyvä että monet ovat heränneet sanomaan
terveen mielipiteensä videosta.
= älytöntä ja outoa. Mikä tämä Sanni oikein on ihmisenä? Ja mikä tämä Vilkkumaa? - not.normal
Tässä Vilkkumaan selitystä:
"Kappale kertoo myös siitä, että jos ihminen on yksin, se haroo lähelleen jotain toista ihmistä niin paljon, että on valmis olemaan itse se säälittävä tyyppi.
Se liittyy myös lasten elämään."
Tuo -haroo lähelleen-ilmaus: Onko kyseessä siis sokea?
Koko väite ei pidä tippaakaan paikkaansa.
Kukaan ei missään tilanteessa ole valmis olemaan se säälittävä tyyppi. Ei koskaan!
Tämä on hiipivää vääristyneen ajatustavan
syöttämistä lapsille. Tässä yritetään siis musiikin avulla saada lapset hyväksymään
jotain täysin epänormaalia.
Siis kahdesti: Videolla ja näillä selityksillä.
Taiteilijan vapautta on selitetty sillä, että biisillä ja sanoilla ei tarvi olla mitään tekemistä keskenään.
Miksi ne sitten on laitettu samaan purkkiin?
Georg Otsin videolla tätä on jo käytetty.
Tarkoitus jäi epäselväksi. - ååäöiggx
"Sanoitukset ovat päiväkirjani..."kertoo Sanni.
Jonka isäpuoli on lohjalaisen päiväkodin johtaja.
Tämä menee aina vain huolestuttavammaksi
ja oudommaksi tähän neitiin liittyvät kaikki
tiedot.
Jäädään oottamaan, mitä sieltä päiväkirjasta vielä paljastuukaan.
Ja itseppähän on tyttö lähtenyt "haromaan"
keskustelua ja kuulijoidensa ajatuksia tiettyyn suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638