Maija Vilkkumaa, mikä typerys!

maijahevonenvilkkumaa

Maija Vilkkumaan mielestä ei ole mitään väärää jos ekaluokkalainen tyttö laulaa panemisesta ja paluusta kokeilun jälkeen poikaystävän luo?
Mitä Vittua? Toivottavasti Vilkkumaalla ei ole lapsia.

10

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksityperää

      Tämän Vilkkumaan selitykset ne vasta kaukaa haettuja ovat.
      Laulun sanat on joku kirjoittanut. Ei ilmestyneet tyhjästä.
      Että videoon pyydetään nuoria faneja, sen on joku päättänyt. Eivät ilmestyneet tyhjästä.
      Täytyy lukea tuo Vilkkumaan selitys vielä uudestaan. Juuri tällaisia selityksiä hakevat
      'Itä-Suomen yliopiston opettaja' ja
      'ansioitunut ratsastuksenopettaja.'
      Ei niidenkään selitykset tyhjästä ilmestyneet.

      Mutta Vilkkumaa ja Sanni katoavat nyt tyhjyyteen.

    • kjfslkjlfsjlsfj

      Sairasta ja sairaammaksi vaan kaikki menee...kun vanhemmatkin ovat jo päästään vialla...

      • lskfdjlfsjlsflfsj

        Lisätään nyt vielä tuosta inisijä-Sannista, jota on tullut joku ihme megastara pikkulikoille ja näköjään isoimmillekin, että pelkästään jo sen naaman näkeminen kuvottaa saati sitten ne typerät lällläkäkääkäkäääää-inininät.


      • se mistä jengi tykkää. vituttaa??? onpa peruste dissata jotain hlöä? netti...vapaa kenttä....katu, ja VASTAAT PUHUMISISTAS...


      • mwatg

        Tämä kommentti on kerran viikossa toistuva- aihe voi olla mikä vain.


    • ihmenarisijakokoakka

      Mikä vittu sen ääntä vaivaa, ihme narisija.

    • ei.ikärajaa

      Sanni -Hierontaa Turussa.
      Katutaso.

    • qvbdp

      Hyvä että monet ovat heränneet sanomaan
      terveen mielipiteensä videosta.
      = älytöntä ja outoa. Mikä tämä Sanni oikein on ihmisenä? Ja mikä tämä Vilkkumaa?

    • not.normal

      Tässä Vilkkumaan selitystä:
      "Kappale kertoo myös siitä, että jos ihminen on yksin, se haroo lähelleen jotain toista ihmistä niin paljon, että on valmis olemaan itse se säälittävä tyyppi.
      Se liittyy myös lasten elämään."

      Tuo -haroo lähelleen-ilmaus: Onko kyseessä siis sokea?

      Koko väite ei pidä tippaakaan paikkaansa.
      Kukaan ei missään tilanteessa ole valmis olemaan se säälittävä tyyppi. Ei koskaan!

      Tämä on hiipivää vääristyneen ajatustavan
      syöttämistä lapsille. Tässä yritetään siis musiikin avulla saada lapset hyväksymään
      jotain täysin epänormaalia.

      Siis kahdesti: Videolla ja näillä selityksillä.
      Taiteilijan vapautta on selitetty sillä, että biisillä ja sanoilla ei tarvi olla mitään tekemistä keskenään.
      Miksi ne sitten on laitettu samaan purkkiin?
      Georg Otsin videolla tätä on jo käytetty.
      Tarkoitus jäi epäselväksi.

    • ååäöiggx

      "Sanoitukset ovat päiväkirjani..."kertoo Sanni.
      Jonka isäpuoli on lohjalaisen päiväkodin johtaja.

      Tämä menee aina vain huolestuttavammaksi
      ja oudommaksi tähän neitiin liittyvät kaikki
      tiedot.

      Jäädään oottamaan, mitä sieltä päiväkirjasta vielä paljastuukaan.
      Ja itseppähän on tyttö lähtenyt "haromaan"
      keskustelua ja kuulijoidensa ajatuksia tiettyyn suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe