4h vai 5h oktalo?

köyhähaaveilija

Tässä taas haaveillaan oktalosta, mutta osa ihmisistä sanoo ettei missään tapauksessa mitään pientätaloa ainakin 5h jos vaikka joutuu myymään joskus että siinä ei kannata säästää.. meille kyllä riittäisi tuo 4h mutta voiko tuo yksi huone tehdä asunnusta niin paljon halvemman että kuitenkin kannattaisi ottaa??? Näissä halvoissa valmistaloissa voi huone kuitenkin maksaa sen 1500-2000€ neliöitä..

4

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksamestari

Jos asut sellaisella alueella, että voi rakentaa puolitoistakerroksisen talon, niin tee sellainen. Alakertaan kolme makuuhuonetta, ja yläkerta varauksella, että sinne pystyy rakentamaan pari huonetta tarpeen vaatiessa...

• juunäibnki

Toi on kyllä hyvä pointti, niin sano tulla korkealla vintillä, mutta tämä taitaa olla jopa kalliimpi ratkaisu vaikka kylmätilana pitäisikin ensin, kun ottaa yhden valmiin huoneen lisää, tosin ylös saa yleensä kaksi tai enempi huoneita...

• Myyjä94

Suosittelen teillä 137 neliöistä 5h, suorakaiteen muotoista taloa harjakatolla pyörii noin 165-175t riippuen varustelusta :) rohkeasti kysymään toimittajoilta.

• neljättäkymmentä.vuotta

Minä hankin talon omaa asumista enkä myyntiä varten. Tietysti jos rakentaa, asuu aina itse 2 vuotta (ei myyntivoittoveroa) ja myy niin silloin tällaiset asiat on hyvä ottaa huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2368
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2262
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      14
      1767
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1572
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1542
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe