Moi,
Telefinland on poistunut myynnistä prepaid liittymät. Eli haluako joku myydä/luovuta oman Telefinlandin prepaid liittymän... [email protected] (tai vinkkejä... missä kaupassa vielä bongataan Telefinlandin prepaid liittymä)
MIstä Telefinland prepaid?
11
644
Vastaukset
- bujcri
pääkaupungin seudulta...
Mistä olet saanut käsityksen, että ne on poistettu?
- TeleFinlandprepaid
Eikö R-kioskeista ole poistunut ? Niitä löytää ainakin Siwa/Valintatalo:sta. Ja suoraan saa tilattua TeleFinland:lta ?
- bujcri
Ei löydy Siwa/Valintatalo/ärrältä, eikä Telefinland:lta ei voi tilata enää. Paitsi jos joku myyjä unohti ottaa pois hylyltä. Telefinland:lta mulle sanottiin että prepaid on lopetettu. Niin, jos joku ei enää tarvitse omaa prepaid, ota yhteyttä [email protected]
- TeleFinlandPrepaid
Aha. Ilmeisesti kun Siwan ja Valintatalon sivuilta ei löydy.
Eikä TF:n sivuilta saa ostettua.
Eipä tule ikävä kun nopeus ra-
joitettu 21 Mbit/s. Muilla kai
saa 100 Mbit/s paitsi Soneralla
50 Mbit/s:ssa. Uteliaana kysyn
mihin tarviset TF:n prepaidia ?
Käytin justiinsa vähän aikaa sit-
ten loppuun. Mahtaako prepaid:en
kysyntä olla niin heikkoa että
piti lopettaa ? Vai miksi ?? - bujcri
Se oli juuri sopiva lapsille. Käyttöaika 6kk kun ladataan puhe, tekstari, netti paketteja. Sen takia nettin nopeus ei paljon haita...
- bujcri
Jeesus, oot sä edes lukenut sivua??? Ei voi tilata prepaid, ole vähän tarkkaa. Voi vain ladata saldoa jos sulla on jo prepaid käytössä. Me puhutaan SIM kortista, eli SIM kortti jolla on numero, niitä ei löydy. Mitä on niin vaikea?
- paljotarjotaan
Paljon olisi hintaa uudella käyttöönottamattomalla simmllä joka sis. puheaikaa 7 euroa?
- tahtoosaadapoakko
Mistä sais hommattua Tele Helppo prepaidin?
- MobiiliHenkka
Paljonko maksaisit käyttämättömästä liittymästä eli vielä täysin aktivoimaton?
Löytyy vielä muutama kappale.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724