Aseluvat takaisin

Saakoluvat

Menetin aselupani viisi vuotta sitten rattijuopomuksen takia.
Olen nyt hakemassa niitä takaisin, mutta miten mahtaa käydä kun tässä kahden viimeisen vuoden aikana olen ollut pari kertaa putkassa eli miten tälläiset asiat lupiin vaikuttavat.
Toinen putkareissu oli kotona rähisemisen takia.

8

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipeänenä

      Rähinä. Et saa.

    • Pitäisikö

      Oletko ilmoitanut tapahtumasta Metsästys-seurallesi?(seuroillesi)?
      Oletko saanut Metsästys-seuran päätöksen lupa-asioihin?
      Oletko mielestäsi vastuulinen henkilö? Varaudu kysymyksiin.
      Oletko käynyt lääkärissä? Pitäisikö?

    • 91726

      Turha trolli. Ei kukaan voi olla noin tietämätön.

      • Rähinäjuomat

        Mutta hauska.


      • selvinpäin

        ...hauskuus (?) on lukijan vastuulla.


    • pumzipum

      Mitä teet aseenkantoluvalla? Nallipyssy riittää.

    • eisenaintiaole

      Muka ovelasti kirjoitettu trollaus. Ensin menetys ratin takia, ja sitten putkaa kotirähinöinnistä.
      Olisi voinut mennä läpi rattijuopumuksen osalta, mutta loppu onkin jo tosi tyhmille suunnattua.

      Mikähän noissa trollauksissa on kivaa, mitä trolli saa siitä, jos tomppelit ottaa tosissaan ?

    • tapojaonmonia

      Aina näissä kysymyksissä pitäisi ottaa se tärkein väline esiin. Nimittäin peili, ja kysyä siltä peilikuvalta antaisitko tälle ....lle aseluvan?Voisiko tämän ... laskea ladatun aseen kanssa ihmisten ilmoille?
      Eli asennoituminen sen Poliisihnekilön asemaan, kun hän tavaa tietokoneen näytöltä niitä aiempia tehtyjä ei toivottuja asioita.

      Eihän se haulikon tai kiväärin puuttuminen metsästysharrastusta silti rajoita. Jos oikein kovasti haluaa metsästää on niitä muitakin Laillisia tapoja. Ja vaatii jopa enemmän osaamista, taitoja ja viekkautta, kuin liipasimen painaminen.Eli kannattaa katsoa asiaa laajemmalta näkökulmalta ja ottaa harmilliset töppäilyt ja takaiskutkin vaikka suuntana uuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe