no oon 13v poika ja oon nettisuhtees yhen tytön kaa ollu hetken. nii mä en oikeen uskalla puhuu koskaan mun tunteist koska pelkään et se alkaa sanoo mua pedoks tai sillee. nii miten voisin sanoo sil et rakastaan sitä iha hirveest. rakas jos tunnistat ittes nii mun numeron loppu on 694, rakstan sua aina. mut auttakaa te muut.
auttakaa muaa
6
137
Vastaukset
Ei auteta, kysy nettisaappalta tai kuuntelevalta kirkolta.
Kuules nyt nuori mies...
Miten sinä voit edes leikkiä olevasi "suhteessa" sellaisen ihmisen kanssa, jolle et ole kertonut tunteistasi? Saatatte kyllä olla hyviäkin kavereita, mutta kertomasi perusteella mitään suhdetta ei ole olemassa - ja hyvä niin.
On erittäin erittäin epätodennäköistä, että rakastaisit häntä aina. Pysyvää, oikeaa ja merkityksellistä parisuhdetta kun EI rakenneta 13-vuotiaana kuin äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa.
En epäile ihastumisesi aitoutta, mutta tulevaisuutta teillä kahdella ei ole. Muutenkin tuollaiset parisuhdekuviot kannattaisi jättää tulevaisuuteen. Kauas tulevaisuuteen...- pessimistit
Ja sitte nuorille sanotaan että ole avoin ja positiivinen ja joku 60 vanhus tulee sanoo ettei teillä oo mitään tulevaisuutta! Toi on vaan niin pessimististä että huh huh. Se että 60 vuotta sitten ei seurusteltu 13 vuotiaina ei tarkota etteikö nyt sais
pessimistit kirjoitti:
Ja sitte nuorille sanotaan että ole avoin ja positiivinen ja joku 60 vanhus tulee sanoo ettei teillä oo mitään tulevaisuutta! Toi on vaan niin pessimististä että huh huh. Se että 60 vuotta sitten ei seurusteltu 13 vuotiaina ei tarkota etteikö nyt sais
Oldie vaan huomautti, ettei asiaa kannata ottaa turhan vakavasti, eikä näillä kahdella henkilöllä ole edes oiikeaa suhdetta, jos toinen ei ole toiselle tunteistaan kertonut.
Oldie ei kuitenkaan kieltänyt tekemästä mitään, toi vain realistisemman näkökannan asiaan, joka menee muuten enemmän tai vähemmän pumpulipilvien puolelle, kun puhutaan 13 vuotiaiden seurustelusta.
Tulevaisuutta ei tuollaisella pohjalla vain ole, ainakaan 99.999% tapauksista.
Jos haluaa yrittää niin kannattaa kokeilla, mutta kannattaa pitää mielessään, ettei ota liian vakavasti.pessimistit kirjoitti:
Ja sitte nuorille sanotaan että ole avoin ja positiivinen ja joku 60 vanhus tulee sanoo ettei teillä oo mitään tulevaisuutta! Toi on vaan niin pessimististä että huh huh. Se että 60 vuotta sitten ei seurusteltu 13 vuotiaina ei tarkota etteikö nyt sais
En pidä tapanani harrastaa asioiden sokerikuorruttamista.
Realismia ja pessimismiä ei kannata sekoittaa keskenään.
Positiivisuus ja avoimuus ovat täysin eri asioita, kuin epärealistiset parisuhdeleikit.
Hatunnosto Poika-01:lle fiksusta kommemtista. :)
Alottaisitko sen tapaamisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453