Voiko 98 olla 01 kanssa yhdessä ?

98poika

oon palavasti ihastunu yhtee -01 tyttöön. Ja hän on myös kiinnostunut minusta, meillä on tavallaan jo juttua menossa niin mulla on vaan yks ongelma että mää oon 98 niin voiko teidän mielestä 98 olla 01 kanssa yhdessä ?

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos suhde sisältää mitään seksuaalista, niin meidän mielipiteellä ei ole mitään väliä. Jos asia menee viranomaisten tietoon, niin ratkaisevaa on ainoastaan syyttäjän ja tuomioistuimen mielipide siitä, oletteko kypsyydeltänne tarpeeksi lähellä toisianne. Myös tytön vanhemmilla saattaa olla sananen sanottavana asiaan...

Tytöllä on myös mahdollisuus muuttaa mieltään ja tehdä sinusta jälkikäteen rikosilmoitus aina siihen asti, kun hän täyttää 28 vuotta!

Asiat olisivat sinulle ihan helvetin paljon yksinkertaisempia ja turvallisempia, jos malttaisitte odottaa siihen asti, että tyttö täyttää 16.

Muista, että kaikista mahdollisista oikeudellisista seurauksista vastaat yksin sinä. Tyttö ei nuorempana ole vastuussa mistään. Hän ei ole lain mukaan kykenevä antamaan pätevää suostumusta seksuaaliseen toimintaan.

Sinuna olisin hyvin hyvin varovainen....

• 98poika

Mutta me ollan sovittu että meidän suhteeseen ei kuulu seksi vähän aikaan sitten vasta kun tyttö täyttää 16 vuotta

• 98poika

Ja missä vaiheessa mää olen muka kirjoittanut että meidän suhteeseen liittyy seksi ? :-)

• 98poika kirjoitti:

Ja missä vaiheessa mää olen muka kirjoittanut että meidän suhteeseen liittyy seksi ? :-)

Sanoinkin, että JOS... :-)

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon myös ns. kylilläkuiskutteluefekti. Joidenkin mielestä saatat olla tyyppi, joka vikittelee alaikäistä.

Teidän iässänne kolmen vuoden ikäero on iso, mutta toisaalta se ei välttämättä kerro välisestänne kypsyyserosta yhtään mitään. Jos suhde on tervehenkinen ja tasavertainen ja molemmat huomioon ottava, niin mikäpä minä olen teitä tuomitsemaan.

Varaudu kuitenkin pettymyksiin. Teinisuhteiden elinaikaodotus ei yleensäkään ole kovin kummoinen, eikä ikäeronne sitä välttämättä pidennä.

• Järkihoi

Voi toki! Älkää vaan kertoko kenellekään jos harrastatte seksiä, muuten sut leimataan pedofiiliksi, vaikka toinen ei enää lapsi olekaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      37
      3393
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2467
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      143
      1907
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1561
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      40
      1339
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      265
      1208
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      224
      1156
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1112
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1103
    10. 84
      1055
    Aihe