Konneveden sairaankuljetuksen muuten omistaa korsisaari eikä paikalliset niin kuin virheellisesti oli Laukaa-konnevesi lehdessä
Ampulanssi
18
1828
Vastaukset
- Hehkuttaja11
Ja mikähän tämä pienen alkukirjaimen korsisaari mahtanee olla?
- pohojammaalaane
Kirjoottaja ee tunne b-tä eekä isoja kirjaamia, nään pohojammaalase mielestä.
- sulevipeltola
ketä kiinnostaa jos joku rehupuntti heittä veivisä jossai konevveellä?!?!jos keran sinne on halunnu jäädä,saa sinne myös delaa.
- Einäinkään
Siis Sinäkin saat vappaasti delata, ketä kiinnostaa, niinkö??? No ketäpä tuo....
- kallellehanska
Siis. Mikä on rehupuntti??.Ja. Mitän tapahtuu, jos hän delaa??????.
Näin utelee (kysyy) kallellehanska
- hehkutushehkuttaha
Mikä ihmeen vaitiolovelvollisuus...Mierolle heti keikan jälkeen juoruamaan. .
- ampulanssi
Omistaa kuka?
Vastuuhenkilöt
Mikko Henrikki Jalkanen, toimitusjohtaja
Antti Eemeli Korsisaari, hallituksen puheenjohtaja
Jouko Otto Markus Korsisaari, hallituksen jäsen
Timo Hannu Mikael Korsisaari, hallituksen jäsen
Ei tämä tarkoita että sen omistaan Korsisaari. Toimari jne voi olla kukavaan. Hohhoijjaa taas.- killinkoski
Missä yrityksessä on vastuuhenkilönä joku muu kuin omistaja...
Ja miks joku rupeais ottamaan vastuuta muiden touhuiluista?
- Bror-Erik1974kak
Omisti nyt kuka hyvänsä niin pääasia lienee että homma skulaa niin kyyditettävän
kuin kyyditsijän puolesta hyvään lopputulokseen. :) Näin.
-Ampulanssin voisi taas käsittää laajaksi paukuttelijoitten esitysalueeksi jossa
;tuasennii jämähtää-varoitushuudoin paukutellaan vaikkapa kiviä ja kantoja
poikkeen lanssilta. - suolahtelainen
Ambulanssihan lähtee arkisin tunnin välein osuuskaupan penkin edestä suolahteen.
- Järkiäläjätä
Ohan toas viisaat kommentoemassa!
- xytyttääkös
B -- Tämä sairaankuljetusajoneuvo b:llä ; Ambulanssi
- lhsdlclll
Oisko Karpolla asiaa kun kaikki lanssin keikat kerrotaan ihan avoimesti kylällä....mitä, missä ja milloin tapahtui..surullista touhua...
Kyllähän jonkunmoinen roti pitäis olla vaikkei omistakkaan kun tuulen huuhtomat housut...- valitan
Eikös julkisin varoin (veronmaksajien rahoista) kustannettu palvelu pidä olla julkinen kaikin tavoin, samoin terveydenhoito?
No leikki sikseen... Eipä sille oikein mitään voi, että ihmiset huomaa kenen pihassa kyseinen auto milloinkin "lastaa" asiakasta, tai että mistä päin on tulossa.
Joku roti näillä utelijailla ihmisillä pitäisi todella olla, mutta kun ei valitettavasti ole.
Tuskin hekään haluaisivat kylällä mainostettavan, sitten kun heitä itseä viedään pillit ulvoen. - Hehkuttaja
Jos minulla on tosi tarvis sairaankuljetukseen niin ei ihan ensimmäiseksi tule mieleen ihmisen häpeä toisten silmissä vaan pikainen hoitoon pääsy. Minua jos alkaa puristamaan
rinnasta tahi mieli vajota varjoihin,otan kyllä häpeämättömästi yhteyttä ammattiapuun
joka on rakennettu juur tätä varten.
Konnevedellä on oivallinen terveyspalvelu kuntalaisille josta heille kiitos!
- Kkkkkkkkb
Lähinnä se kertoo joka tekee sitä sairaankuljetus työtä...
Tottakai ihmiset kertoo kylän tapahtumat mutta eikös tuossa työssä pitäis olla joku vaitiolovelvollisuus. - Eikaivaititarviiolla
Ei koske Vaitiolovelvollisuus ampulanssimiehiä. Huoltoasemalla olen kuullut puhuttavan kyydittävästä henkilöstä epäkunnioittavasti, Hirvaskankaalla, ja satuin tuntemaan kyydissä olleen henkilön, että se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2942947- 992067
- 911453
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191293Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741211Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391071- 481042
- 461022
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461011IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika42978