Pärjääkö lukios jos lukee lukuläksyt ja tekee läksyt hyvin? Pitääkö kaikki illat käyttää lukemiseen? Ja pitääkö asiota lukee jo etukäteen, tai siis et opettelee koko kirjan ulkoo ennenku asioita on ees käyty läpi?
Pärjääkö lukios?
4
69
Vastaukset
- maanantaina
Hyvin pärjää, jos noin tekee. Muista myös olla hereillä tunneilla, sillä se on aivan yhtä tärkeää.
Kaikkia iltoja ei kannata käyttää lukemiseen, sillä se syö muusta elämästäsi, joka sekin on tärkeä. (Paitsi koeviikolla: silloin ei lueta vain kaiket illat vaan myös aamut ja päivät - koeviikko on elämä.)
Jos kirjan aihe kiinnostaa, lue pois vain! Ei se mitenkään välttämätöntä ole, mutta eipähän ainakaan tule yllätyksenä kurssin aihe. Refleksiiviverbien rektioiden opettaminen on opettajan homma. Sen minkä opettelet tunnilla, voit jättää opettelematta iltaisin. ;)
Itse pärjäsin ysin keskiarvon arvoisesti sillä, että kuuntelin tunnilla, tein tehtävät ja läksyt ja luin kokeeseen koealueen kerran tai korkeintaan kahdesti läpi.- LukioOnIhaKiva
Kuulostaa siltä et pärjäät iha hyvi, oon nyt lukion tokal ja en lue tai opiskele mitää etuajassa... mut siis tärkeintä on suunillee se et luet ja sisäistät jokapäivä opiskellut asiat ja teet läksyt... ei mitää 24/7 opiskeluu... Riippuu toki kuinka hyvin haluut pärjätä ja missä aineissaa mm. kielet vaatii yleensä enemmän opiskeluu(riippuu ihmisestä), ku joku esim. hissa. Jos et tiiä mitä työtä haluut tulevaisuudes tehä(amis), nii kannatta ehdottomasti mennä lukioon.
- asdf95
Kuhan tekee läksyt, lukkee kappaleet niin hyvin menee & käy tunneilla. Toimiva itelle sopiva lukuaikataulu koeviikolla on kanssa hyödyllinen. Elä stressaa, kuhan kehtaa nähä senverran vaivaa kun sulta siellä pyydetään, niin hyvin menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202042
- 1551946
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261736Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121053- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23859- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49773Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32745