Just..

Tai sit se vaan kyllästy tällasiin. "Voih, tarvitsen apua, Meghan, autathan?" tai "Hoi Meghan! Tarvitsemme suurta ja jumalallista apuasi". Älkääkä käsittäkö väärin. Ärsyttää vaan se ku joku asetetaan jonnekin suuruden valtaistuimille ja sit kaikki kinuu sen apua. Ja mitä lopuksi käykään? Pikku raukat hylätään kun "valtiatar" EHKÄ poistuu keskuudestamme.

9

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piti pistää tää edelliseen. Noh en minäkään täydellinen ole.

      • RUMApoika

        Meghan on ihana ihminen, juu ei hän varmasti itsekkään tykkää jos hänestä tehdään "ylijumala" mutta kyllähän sen jokainen tietää että hän on ihana ja sillä hyvä.
        unohdetaan jo nämä jutut, ehkä kaikku tajus et meghan on ihana.
        juu toivottavasti meghankin luit tän:-)


      • Jätkä
        RUMApoika kirjoitti:

        Meghan on ihana ihminen, juu ei hän varmasti itsekkään tykkää jos hänestä tehdään "ylijumala" mutta kyllähän sen jokainen tietää että hän on ihana ja sillä hyvä.
        unohdetaan jo nämä jutut, ehkä kaikku tajus et meghan on ihana.
        juu toivottavasti meghankin luit tän:-)

        Voi, v***u mikä idiootti tää RUMApoika on....ei h******i, huh... siis ihan tosissaan. Tules tänne niin mä vähän hutasen sua näköön niin olet sitten KAUNISpoika. Voit sitten ihailla itteäs peilistä meghanin sijaan.

        Ehkä meghan meni pelastamaan kodittomia orpoja tai keksimään lääkkeen syöpään? Ei se jaksa varmaan kokoajan olla tuollaisen pizzanaama jengin messias.

        Ainakin itse nukahdan hänen "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Ei ekaa lausetta pidemmälle jaksa lukea.

        I don´t care if she ever come back. Let hope she won´t.


      • Jätkä
        Jätkä kirjoitti:

        Voi, v***u mikä idiootti tää RUMApoika on....ei h******i, huh... siis ihan tosissaan. Tules tänne niin mä vähän hutasen sua näköön niin olet sitten KAUNISpoika. Voit sitten ihailla itteäs peilistä meghanin sijaan.

        Ehkä meghan meni pelastamaan kodittomia orpoja tai keksimään lääkkeen syöpään? Ei se jaksa varmaan kokoajan olla tuollaisen pizzanaama jengin messias.

        Ainakin itse nukahdan hänen "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Ei ekaa lausetta pidemmälle jaksa lukea.

        I don´t care if she ever come back. Let hope she won´t.

        täähän oli vaan mun mielipide...

        niin, ja se oli "Let´s hope she won´t", ei "Let"


      • RUMApoika
        Jätkä kirjoitti:

        Voi, v***u mikä idiootti tää RUMApoika on....ei h******i, huh... siis ihan tosissaan. Tules tänne niin mä vähän hutasen sua näköön niin olet sitten KAUNISpoika. Voit sitten ihailla itteäs peilistä meghanin sijaan.

        Ehkä meghan meni pelastamaan kodittomia orpoja tai keksimään lääkkeen syöpään? Ei se jaksa varmaan kokoajan olla tuollaisen pizzanaama jengin messias.

        Ainakin itse nukahdan hänen "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Ei ekaa lausetta pidemmälle jaksa lukea.

        I don´t care if she ever come back. Let hope she won´t.

        meinaan että meghanin luonne on ihana!!!!
        ja muuta en ala tässä kommentoimaa koska oon kyllästyny tähän ku aina samast pitää jauhaa.


      • AngryMan
        Jätkä kirjoitti:

        Voi, v***u mikä idiootti tää RUMApoika on....ei h******i, huh... siis ihan tosissaan. Tules tänne niin mä vähän hutasen sua näköön niin olet sitten KAUNISpoika. Voit sitten ihailla itteäs peilistä meghanin sijaan.

        Ehkä meghan meni pelastamaan kodittomia orpoja tai keksimään lääkkeen syöpään? Ei se jaksa varmaan kokoajan olla tuollaisen pizzanaama jengin messias.

        Ainakin itse nukahdan hänen "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Ei ekaa lausetta pidemmälle jaksa lukea.

        I don´t care if she ever come back. Let hope she won´t.

        Mitä odotit, että rakkaus-puolella on, jollei tuommosia "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz" -juttuja. Hei haloo!!!!

        Kukaan ei ole varmaan pakottanut sinua tulemaan rakkaus-osastolle.


      • meghan
        Jätkä kirjoitti:

        Voi, v***u mikä idiootti tää RUMApoika on....ei h******i, huh... siis ihan tosissaan. Tules tänne niin mä vähän hutasen sua näköön niin olet sitten KAUNISpoika. Voit sitten ihailla itteäs peilistä meghanin sijaan.

        Ehkä meghan meni pelastamaan kodittomia orpoja tai keksimään lääkkeen syöpään? Ei se jaksa varmaan kokoajan olla tuollaisen pizzanaama jengin messias.

        Ainakin itse nukahdan hänen "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Ei ekaa lausetta pidemmälle jaksa lukea.

        I don´t care if she ever come back. Let hope she won´t.

        Lässyn lässyn läpä läpä läätä sinullekin sinne.

        Heh. En minä ole todellakaan mikään ylijumala, en minä ole itseäni sellaisena pitänyt, ja toivottavasti kukaan muukaan ei pidä minua sellaisena.

        "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Jätkä - huomasitko, että olet eksynyt forumiin, jonka aiheena on juuri rakkaus? Minähän puhun siis ihan aiheesta, jos rakkausasiat eivät kiinnosta niin kannattaa vaihtaa forumia. Tuollaisia juttujahan rakkausforumissa on.

        Ja kyllä, olen jälleen (huiman) yhden päivän poissaoloni jälkeen palannut keskuuteenne.

        Että lässyn lässyn läpä läpä lää.


      • meghan kirjoitti:

        Lässyn lässyn läpä läpä läätä sinullekin sinne.

        Heh. En minä ole todellakaan mikään ylijumala, en minä ole itseäni sellaisena pitänyt, ja toivottavasti kukaan muukaan ei pidä minua sellaisena.

        "rakkaus on lällyn lällyn läpä läpä lässyn lässyn zzzzzz......" Jätkä - huomasitko, että olet eksynyt forumiin, jonka aiheena on juuri rakkaus? Minähän puhun siis ihan aiheesta, jos rakkausasiat eivät kiinnosta niin kannattaa vaihtaa forumia. Tuollaisia juttujahan rakkausforumissa on.

        Ja kyllä, olen jälleen (huiman) yhden päivän poissaoloni jälkeen palannut keskuuteenne.

        Että lässyn lässyn läpä läpä lää.

        Suuri ja mahtava Meghan on palannut keskuuteemme. Te vähäiset houkat ja matavat madot, maahan siitä.


    • exel

      ei oo jättäny meghan meitä yksin tänne, muttä sä kyl voisit painua kateellisena jonnekkin muualla.. Säälittävää tuollanen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe