onko baska vodassa pankkeja tai muita rahan vaihto paikkoja, vai kannattaako vaihtaa forexilla suomessa ennen lähtöä.
rahan vaihto baska vodassa
2
204
Vastaukset
Löytyy rahanvaihtopaikkoja sieltä täältä ja myös automaatteja on useita joista voi nostaa kunia. Pankissa ei tullut käytyä.Splitin lentokentällä on myös automaatti keskeisellä paikalla,et voi kävellä ohi.
- a-antti
Kroatiassa pankit/postit ovat ehdottomasti edullisin paikka rahanvaihdolle. Saat rahoillesi prhaan vastineen. Turistitoimistotkin vaihtaa, vähän huonommalla kurssilla. Seuraavaksi tulee automaatista noostot, sitten ehkä kotimaiset pankit ja sakkana pohjalla forex - niin arvelen.
Ilmeisesti olet ensikertalainen Kroatiassa. Luehan palstalta muitakin vinkkejä matkallesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997700- 1075557
- 2664748
- 494703
- 713451
- 502788
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254