Mielestäni hän on täysi siirappi, siis tää Mark Levengood.
En ymmärrä miksi hänet kutsutaan juontajaksi milloin mihinkin tilaisuuteen.
Olevinaan "edustaa suomalaisia". Ei takuulla! Ei kukaan oikea suomalainen mies oo noin mairee.
En oo ikinä tykännyt Levengoodista
8
150
Vastaukset 8
- Skånepåg
Et ole sitten miehiin menevää tyyppiä ;D
- noenoo
Noh, en todella (onko tää edes mies?)
- einäkökantaa
hm, miettiköön kukin kotonaan, ei uskalla julkisesti miettiä sitä ei tätä.
- Grönbacka
Joskus kerran huvitti ne Markin jutut. Sittemmin tutustuin "herrojen"
Levengoordin ja Kristian Luukin ainaiseen vanhusten herjaamiseen.
Meni maku molempiin. Nyt molemmat kuuluvat itse herjaamiinsa.
K.Luuk tietää olevansa kuiva ukonkäppyrä ja kärsii siitä.
M. Levengoord vetää vetelästi lätinäänsä - ällö Jonas Gardelin suojassa.- Grönbacka
Mark ei ole minulle mikään "GOOD" - siitä goord-väännökseni.
- siirappiatuutintäydeltä
Siirappi mi siirappi.
- enminäkään
Mark Levengood on suomenruotsalainen, ei suomalainen. Oksettava tapaus eikä hän todellakaan edusta suomalaisia. Suomenruotsalaiset saa hävetä :D
- söpöläineneioojees
Just tää on ongelma, että suomenruotsalaiset "edustavat" täällä olevinaan suomalaisia! Itse suomalaisten maine menee kun tälläiset levengoodit ovat olevinaan prototyyppejä suomalaisista ja suomalaisista MIEHISTÄ.!
Ei KUKAAN SUOMALAINEN JUNTTIMIES oo tälläinen söpöläinen kuin tää levengoodi!
Kaukana kaikki suomalaisMIEHEN tyyli tässä pojussa, pelkkää siirappia. - ei pitäisi sanoa, mutta sananvapaus sallii.
Se Gardell on vielä kauheempi tyyppi.
Eikö täältä löydy suomalaisen MIEHEN prototyyppiä?
(Ei sekään -mikä sen nimi nyt oikein on- joka istuu saunan lauteilla oo muuten!!!!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid147970En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23618- 67585
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508