Teen halusi mukaan sinulle käyttäjän pokemon go peliin (HUOM. VAIN ANDROID LAITTEILLE ELI GOOGLEN KÄYTTÖJÄRJESTELMÄLLÄ KUTEN: SAMSUNG, HUAWEI jne... jne...) Voit pyytää tiettyä alku pokemonia, muita toive pokemoneja, käyttäjänimeä ja leveliä. Kaikki muut paitsi alku pokemon (bulbasaur, charmander, squirtle ja pikatchu) ja käyttäjä nimi lisäävät hintaa.
Maksu suoritetaan paypalilla.
Hinnasta sovitaan sähköpostitse.
Jos olet kiinostunut ota yhteyttä
@ : [email protected]
Myydään pokemon go käyttäjiä!
myydäänpoke
3
1565
Vastaukset
Kiitos! Osti uuden puhelimen juuri ja vnahassa tätä peliä ei voinut pelata olin muita jo kunnolla jäljessä halusin päästä vauhtiin mutta pelata silti itse jsain juuri toivomani käyttäjän lv15 josta saan itse jatkaa. Suosittelen sain myös bulbasaurin ja snorlaxin mitkä olin pyytänyt käyttäjälleni :)
- Anonyymi
Paljonko se maksaa?
- Anonyymi
Voiks tehdä mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395732
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442950
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461975
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753