Testaa oletko tyypillinen 40 v.

MarttaMafia

Jos vastaat näihin kaikkiin kohtiin kyllä, olet oikeutetusti otanta keskiverto 4-kymppisestä naisesta.

-olet leikannut hiuksesi lyhyemmäksi
-sinulla on kiire (lue näennäinen) ja haluat kertoa tämän kaikille
-olet löytänyt luonnon uudelleen ja poustailet mökillä napsiamiasi auringonlasku-kuvia
-kerrot, että olet osastosi johtotehtävissä, vaikka työnimekkeesi tarkoittaakin jotain muuta/ haluat kaikin keinoin näyttää menestyneeltä muiden silmissä
-olet aloittanut joogan tai juoksukoulun
-päivität säännöllisesti facebookia
-etsit elämääsi henkistä sisältöä: olet osallistunut retriittiin tai meditoit
-paras ystäväsi on miehesi tai työkaverisi
-kuuntelet Kaijaa tai Lauria
-haaveilet erilaisista hieronta- ja day spa -hoidoista, et muista tai osaa enään muunlaisia "hoitoja"
-joko et juo yhtään alkoholia tai olet koko ajan vinkkulasi kädessä

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muustaviis

Itsekkäin naisten ikäluokka ever. Minä, Minulle, Minun, kun MINÄ haluan jne.

• TykkäsinTästä

Olen! 2 kohtaa osui melko nappiin. Muut ei, mutta toisaalta olisin voinut lisätä listaab lisää keski-iän kriteereitä, joihin uppoan hyvin. Huvittavaa:)

Tosun olisin saanut ap. Voestistäkin varmaan aika hyvät pisteet, jos olisin facessa ja tykkäisin joogasta ym.

• tätsykkä45v

Hauska kysely. Itselläni tärppäsi nämä:
      - Näennäinen kiire (tosin olen ollut sellainen aina)
      - Paras ystävä on mieheni. Tosin sekin on ollut se viimeiset 15 v.

Olen kapinallinen keski-ikäinen: kasvatin pitkät hiukset 40v täytettyäni. Ajattelin että nyt tai ei koskaan :) Jonkun ajan päästä ne on varmasi pakko pätkäistä, sitten kun naama vanhenee tarpeeksi koska en halua muistutaa noita-akkaa. Facebookissa en ole enkä liity. Tosin olen ollut aina vähän oman tieni kulkija, en liityisi noihin juttuihin vaikka olisi 20v :)

Kuka on Kaija ja Lauri? Joku tv-sarja?

• Vaanentiedä

Olettaisin että Kaija K. ja Lauri Tähkä.

• Rajaton-kin

En ollut tyypillinen 40 silloin kun olin 40. Enkä ole nytkään tyypillinen ikäpolveni edustaja vaikka Martat ovatkin mielestäni hyviä tyyppejä vaikka en kuulu heihin.

• 40vNeutri

En kuuntele Kaijaa tai Lauria, enkä ole osallistunut retriittiin tai joogaan. Muuten olen selvä 40 v nainen.
      T. 40 v mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1298
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      118
      786
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      716
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe