Lähde lappiin mun kans?

allapäinollut

Olen yli kakskymppinen tyttö, ja lähdössä ensi viikolla lappiin mökilleni. Toivoisin löytäväni seuraa reissulle. Aion viipyä siellä ainakin kuukauden, ehkä kauemminkin. Minun on lähdettävä, sillä jäin juuri kodittomaksi Helsingissä, enkä tiedä kuinka kauan joudun jonottamaan uutta asuntoa. Asiat ovat menneet vähän päin persettä viimeaikoina, ja olen ollut masentunut ja vailla suuntaa. Kaipaan vähän seikkailua

Mökillä ei ole sähköä eikä juoksevaa vettä. Verkko saattaa olla huono mutta puhelinta voi käydä lataamassa kylällä. Otan paristokäyttöisen radion mukaan. Muuten elämä on siellä sitten aika askeettista. Puiden pilkkomista ja verkkojen laittamista. Mökki järven rannalla, että voi uida ja saunoa jne

Aion mennä junalla Helsingistä Rovaniemelle ja sieltä lopun matkaa dösällä. Jos sinulla ei ole parempaa tekemistä eivätkä työt sido sinua paikoillesi, ja haluaisit repäistä ja lähteä pohjoiseen (ja olet about saman ikäinen kuin minä eli 19-27..?) niin laita viestiä joko sähköpostiin

[email protected]

Tai kik: mukaann

Voit tulla tsekkaamaan paikan ja lähteä kotiin heto jos tulee koti-ikävä. Toivoisin vain kovasti löytäväni seuraa messiin. Yhdenkään kaverini elämäntilanne ei tällä hetkellä ole sellainen, että voisi lähteä mukaani

6

368

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkkamon

Voitaisko lähtee heti ens keväänä? kun taitaa itelläkin olla sama tilanne?

• roooopertti

lähde mun kans kanarialle, maksan matkan, oon vanhempi mies

• Homousonsairaus

Hohoijaaa..............

• pyyhiräkäsposkeltas

Joko kikkeliisi karvat kasvaa? Hihittelettekö siellä teinikaverien kanssa moisia ilmoituksia?

• henkkaaaaam

no kyllä voin lähtee, maksan kaiken, ihanaa, oon vanhempi mies

• enuskosinua

kakskymppisillä ei ole omaa mökkiä lapissa. Näin sitten voi päätellä, että oletkin salakuvaaja ja läjä mamuja odottaa perillä, että saavat toteuttaa tuhoavaa katsomustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2197
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      136
      1245
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      142
      1185
    4. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      75
      993
    5. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      991
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      60
      916
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      80
      751
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      737
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      707
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      246
      678
    Aihe