Kemikaalivanat pötyä

14

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luetun-ymmärtäminen

      Miten tämän kyselyn lukee salkkari?
      Puolet tiedemiehistä on jättänyt vastaamatta, etteivät joutuisi valehtelemaan. Loput valehtelevat, kuten heidän on käsketty tehdä, etteivät menettäisi virkaansa. Vain yksi on vastannut rehellisesti.

      Jos ihan tarkkoja ollaa, niin kyllä tiivistysvana muodostuu kemikaaleista. H2O on kemikaali ja kun siihen lisää ne palamiskaasut, joita suihkumoottori tuottaa, niin onhan siinä jonkinlaisesta kemikaalipilvestä kysymys.

      • Suihkumoottori tuottaa lähinnä vettä ja hiilidioksidia.


      • sfcfds

        "Onko noille raidoille taivaalla mitään selitystä?"

        Aivoihin joutunut metalli ei tulekaan ruoasta – Kertymät aiheuttavat Alzheimeria?
        http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/aivoihin-joutunut-metalli-ei-tulekaan-ruoasta-kertymat-aiheuttavat-alzheimeria-6580586
        "Näyttää siltä, että aivoihimme ei tulekaan metallia ruoasta vaan ilmasta.

        New Scientistin mukaan Lancasterin yliopistolla tehty tutkimus esittää, että ilmansaasteet kuljettavat aivoihin pieniä metallihippuja. Kertymät tulevat nenän kautta ja johtuvat eniten hiilen poltosta ja liikenteen päästöistä.

        Tutkimuksissa katsottiin 37 joko Manchesterissa tai Mexico Cityssä asuvan ihmisen aivoja. Niistä kaikista löytyi magnetiittia, magneettista ja reaktiivista rautaoksidia, joka on liitetty Alzheimerin tautiin.

        Aivokudosgrammassa oli miljoonia magnetiittihippuja. Kun kuuden ihmisen aivoja katsottiin lähietäisyydeltä, niissä oli selvästi enemmän pyöreitä magnetiittihippuja kuin kiteisiä. Kiteiset ovat todennäköisesti lähtöisin ihmisestä itsestään, kun taas pyöreät syntyvät polttamisen tuloksena.

        Aivoista löytyi myös nanohiukkasia, joita on autoissa, muttei kehossa. Yksi niistä oli platina.

        Aiemmissa tutkimuksissa rautaoksidit on yhdistetty Alzheimerin tautiin ja hermosolujen kuolemiseen".

        Trailauksen tulosta?


      • sfcfds kirjoitti:

        "Onko noille raidoille taivaalla mitään selitystä?"

        Aivoihin joutunut metalli ei tulekaan ruoasta – Kertymät aiheuttavat Alzheimeria?
        http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/aivoihin-joutunut-metalli-ei-tulekaan-ruoasta-kertymat-aiheuttavat-alzheimeria-6580586
        "Näyttää siltä, että aivoihimme ei tulekaan metallia ruoasta vaan ilmasta.

        New Scientistin mukaan Lancasterin yliopistolla tehty tutkimus esittää, että ilmansaasteet kuljettavat aivoihin pieniä metallihippuja. Kertymät tulevat nenän kautta ja johtuvat eniten hiilen poltosta ja liikenteen päästöistä.

        Tutkimuksissa katsottiin 37 joko Manchesterissa tai Mexico Cityssä asuvan ihmisen aivoja. Niistä kaikista löytyi magnetiittia, magneettista ja reaktiivista rautaoksidia, joka on liitetty Alzheimerin tautiin.

        Aivokudosgrammassa oli miljoonia magnetiittihippuja. Kun kuuden ihmisen aivoja katsottiin lähietäisyydeltä, niissä oli selvästi enemmän pyöreitä magnetiittihippuja kuin kiteisiä. Kiteiset ovat todennäköisesti lähtöisin ihmisestä itsestään, kun taas pyöreät syntyvät polttamisen tuloksena.

        Aivoista löytyi myös nanohiukkasia, joita on autoissa, muttei kehossa. Yksi niistä oli platina.

        Aiemmissa tutkimuksissa rautaoksidit on yhdistetty Alzheimerin tautiin ja hermosolujen kuolemiseen".

        Trailauksen tulosta?

        Eikös siinä jutussasi sanotakaan että hiukkaset tulevat "hiilen poltosta ja liikenteen päästöistä"?
        Noista pienhiukkasistahan on puhuttu iät ja ajat.


    • mitäpäälemme-jne

      Milloin viimeksi olet nähnyt sinistä taivasta päivisin. Vielä 70-luvulla tätä näki. Jos aamusta on sinitaivas ja näyttäs että tulee pilvetön päivä, muut kuin reittikoneet alkavat pörrätä taivaalla ja pian taivas on harmaan usavan peitossa.En itse uskonut noihin kemikaalilentoihin alkuun mutta kyllä nykyään olen toista mieltä. Mikä niiden tarkoitus on sen voi kukin miettiä pienessä mielessään.Aloittaja voisi ajatella vähän myös omilla aivoilla eikä käänteisesti uskoa ihan kaikkea mitä maksettu tiedemaailma julkaisee.
      https://www.youtube.com/watch?v=NBA_yzePyyE

      • juurinytnäkyy

        Juuri nyt näkyy kirkkaan sinistä taivasta kun katson ikkunasta ulos.


      • Oli tänäänkin erittäin sininen kuten syksyllä usein, kun ei ole kovinkaan lämmintä.


    • Salaliittopalstalaisia varmaan kiinnostaa tämä!

    • hahhahahahahaha

      Täyttä paskaa koko kemikaalivanajutut.. Salaliittoteoriat kukoistaa ufohörhöjen piireissä. Kaikki on vain täyttä salaliittoa niiden mielestä.

    • fnhjfh

      Kyse ei nyt ole tästä ketjusta vaan kymmenen vuotta kestäneestä psykopaatin monologista nimeltään varaktori. lhtgg

    • Tosi-on-on

      Eilen lenteli taas kemikaalikoneet melko ahkeraan itäisellä taivaalla, noin tunni välein."jättövanoista" levisi harmaa pilviverho lähes puolen taivaan verran. Ei normaali tiivistysvana pysy noin kauan taivaalla ja leviä laajalle alueelle. Se joka väittää noita vanoja normaaleiksi kehoitan seuraamaan hieman tarkemmin noiden outojen koneiden lentoja.

      • NWOn_agentti

        Kerhomme vain lenteli siellä ja harjoitteli hyppyjä. Loistava aurinkoinen sää.

        t. kapteeni NWO


    • ChemTrailaa

      ... vähä. että lentokenneita ei ois olemassa niiku. KUka maksa sun palkan, joku maahanmuuttovirasto sossutantaa tai?

    • v-joox2

      Lisää Irakkilaisia, heti vitun ääliöt - koska nekiin vois nähä uffoja - ne vaan valvoo kuulemma yöt ja pitkät? Sossu ostaa niilee NIteVision shitit... ehkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe