hei paljonko maksaa gammaglobuliini-pistos?? ja onko tietoa saako niitä työterveysasemilla?
-kiitosta-
Gammaglobuliini??????
10
3353
Vastaukset
- Ansu
Maksaa n.18euroa/ampulli. Täytyy hommata resepti ja käydä sitten pistättämässä terv.hoitajalla. Noin viikko ennen matkaa.
- pätkä
Otin rokotteen joulukuun alussa A-hepatiittia vastaan (gammaglobuliini). Yksi annos maksoi 47,52 e YA:sta ja täytyy uusia kuuden kuukauden kuluttua. 18 euroa ei siis taida kyllä riittää. Tehostettu = kaksi kertaa pistettynä vaikuttaa kyllä sitten 20 vuotta.
- Tri
pätkä kirjoitti:
Otin rokotteen joulukuun alussa A-hepatiittia vastaan (gammaglobuliini). Yksi annos maksoi 47,52 e YA:sta ja täytyy uusia kuuden kuukauden kuluttua. 18 euroa ei siis taida kyllä riittää. Tehostettu = kaksi kertaa pistettynä vaikuttaa kyllä sitten 20 vuotta.
Gammaglobuliini antaa n. 3 kk:n suojan a-hepatiittia vastaan ja suositellaan vain henkilöille, jotka matkustavat erittäin harvoin. Havrix- injektio antaa periaatteessa loppuelämän suojan, tehostepistos annetaan 12 kuukautta ensimmäisen pistoksen jälkeen. Hinta-laatusuhde puoltaa Havrixia jonka kokonaiskustannukset ovat n. 90 euroa. Senjälkeen ei koskaan tarvitse tarttuvaa maksatulehdusta ( a-hepatiitti) pelätä.
- mäx
pätkä kirjoitti:
vaikuttaa 20v. tai kokoloppuiän.
- Ansu
pätkä kirjoitti:
Kyllä gammaglobuliini maksoi n.18 euroa kpl.
Kävimme juuri keskiviikkona pistättämässä, vaikuttaa vain n.3kk. Itse olet varmaan ottanut Havriksin jos on tuon hintainen.
- Juuri ottanut
Otin kyseisen pistoksen 2 vkoa sitten...reseptillä maksoi n. 18 euroa. Vaikutusaika 3 kk. Havrix olisi maksanut 45 euroa kerta...puolen vuoden-vuoden kuluessa tehosterokotus 45 euroa. Vaikutus 20 v tai ehkä elinikäinen (ei vielä tutkittu varmaksi).
- minna
ainakin Lahdesta valmiste loppunut. Kun valmiste loppuu apteekeista, sitä ei enää tule koskaan sinne. Suomessa sitä ei enää valmisteta, aikaisemmin hollanssita tilattiin. nyt sitä ei enää tilata mistään. säkää on jos jostain löytyy, mutta tosiaan lahdesta ei enään.mutta havriks tulee kannattavamaksi jos matkustaa. hinnaksi tulee n 4.5 € vuosi
- El gounaan
(19.01.05), hakiessani reseptiä,terveydenhoitaja ilmoitti että gammaglobuliinia ei enää myydä joten ainoa vaihtoehto on Havrix!
- egyptiin myös
Minä myös. Kävin keskiviikkona hakemassa jäykkäkouristus- ja poliorokotteen. Ja sairaanhoitaja sanoi, ettei gammaglobuliinia saa enää.
- 27.1 egyptistä tullut
Minä ainakin sain gammaglobuliini 14.1 Turun yksityisellä lääkäriasemalla. Maksoi 18 euroa. Minulle lääkäri sanoi että sitä saa vielä tämän vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275