Kurittomia tämä nykyajan nuoriso ,mummu sanoin äidille tulee kuriton sukupolvi mitä vielä .Uutisissa sanotaan kuritus lievennetään vieläkin kokonaan pois ,nuoret tottelevat omia vanhempiansa mutta eivät toisten vanhempia vaikka olisivatkin oikeassa .Jos sanoo jostakin asiasta noin ei saa tehdä ,heti nuoren vanhemmat tulevat neuvomaan pidä huoli omista asioista.Uhataa poliiseilla ja muilla keinoilla jos et huolehdi omista asioistasi vain.
vanha kuritus takaisin
8
603
Vastaukset
- bua-ha-haa
Myös ne mummut ovat kuritonta sukupolvea (kuten kaikki sukupolvet ovat olleet kautta historian). Pitäisköhän alkaa kurittamaan heitä ennen kuin on liian myöhäistä.
- ettäsilleen
Jollei naapurin mummu tottele minua, niin minulla pitäisi olla oikeus kurittaa sitä?
- mummun.velvollisuus
Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.
- ettäsilleen
mummun.velvollisuus kirjoitti:
Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.
Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.
Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan. - mummun.velvollisuus
ettäsilleen kirjoitti:
Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.
Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan.Mene mummun puheille vitsan kanssa mitä pikimmin. Sinä saatat tietää enemmän tietokoneista, mutta mummu tietää enemmän elämästä. Housut alas, siitä tulee ymmärrystä mummun kädestä
- eiauta
1000kertaa annettu piiskaa itselle 100kpl selkään solkipäällä 2viikkoa verta tuli
- enoleropotti
Mummu (anoppi) sanoi kerran, että piiskaa sietäisit ja otti housunkauluksesta kiinni ja veti housuja alaspäin. Löysäsin vyötä ja kohta oli peppu paljaana ja mummu läpsäytti muutaman kerran oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1116808Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26094678Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243074Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1351292- 471245
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.116978Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49892Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e32861Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27833