ihmeissään

luurankohissi

Jyväskylää mainostetaan iloiseksi kaupungiksi ym hyvää.jotain kummaa on kaupungin vuokra asunto toimistossa kun ei kerrota onko vapaita asuntoja eikä tuntunut heruvan mitään muutakaan asiaan liittyvää tietoa? Ei ainakaan ihmistä autettu eteenpäin tuossa puhelussa.oliko ihmisestä kiinni tylyt vastaukset vai oliko virkailija kiireellinen.pitäisi ylempää tulla pikku näpäytys niin jo taas palveltaisiin

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cggghu

      Itse olen hyvää palvelua saanut paitsi jva:n vuokraa kämppää en edes ilman huolisi asu kun mutuja juoppoja narkkareita yksityiseltä saa kämpän heti jos vakuusrahat löytyy

      • luurankohissi

        Joo niin taitaa olla.taijan unohtaa koko firman ja pirautella muualle mutta kyllä olivat tylyjä


      • mummelia

        Kuule siellä asuu myös työssä käyviä lapsiperheitä,niin elä rupea yleistämään.


      • OnneksiEtOleMunNaapuri

        cggghu:
        Kuulut ilmeisesti johonkin (tai kaikkiin) noihin mainitsemiisi ihmisryhmiin koska tunnut puhuvan ja tietävän kokemuksesta.

        Tottakai ei-toivottu aines pakataan samoihin taloihin, mutta senhän jo tiesitkin siitä kokemuksesta. Jos ei ole ensikäden tietoa tuollaisesta, ei mielestäni voi myöskään väittää valheita tosiksi.
        Onneksi et asu minun naapurissani!

        En minäkään haluaisi alkoholisteja tai narkomaaneja naapureikseni, ihonväristä taas en edes välitä. Samanlailla olen joutunut ulkomailla valkoiseen vähemmistöön kuuluvana kokemaan rasismia.

        Itse olemme työssäkäyvä/opiskeleva pariskunta, kantasuomalaisia, huumeita emme käytä (paitsi valtion sallimia kofeiinia sekä nikotiinia, alkoholia joskus.) Ja kyllä, asumme JVA:n vuokrakämpässä, usko tai älä!
        Naapureinamme on mm. yrittäjää, eläkeläistä, lapsiperheitä, ihan tavallista väkeä.

        Asunnot on juuri remontoitu ja vuokra on kohtuullinen, talo ja alue mukavan rauhallinen, kaikki palvelut kävelymatkan päässä.

        Jos sinulla on tuollainen mielipide jva:n asunnoista, on sinulla myös oltava henkilökohtainen kokemus asiasta, muuten et voi edes väittää tuollaista, olet sitten syntynyt ihonväriltäsi ihan minkä väriseksi tahansa, käytitpä mitä huumeita tahansa tai joitpa kuinka paljon tahansa.


    • ccxfghj

      Torista löytyy kämppiä hyviltä alueilta riippuu mistäpäin ja minkä kokosta hakee kaupunki alueella nyt halvalla asuntoa löydykään

    • Nauranheheheh

      "taijan unohtaa", hehheheheeee!

      • cxxfggh

        Unohda muuta Siperiaan naukumaakari


    • tuttuaon

      Aina ne on siellä olleet tylyjä. Niiltä ei asiakkaat lopu, vaikka kuinka olisivat tylyjä.

    • JVAllakin

      Joka yrityksessä asiakspalvelu seuraa asiakaskunnan tasoa, hehehehheeeeee!

    • jos et ole jkl, paska kohtelu, olen kuullut. nim paikallinen härö

    • AsiakasOnKingi

      Muistakaa sanoa AINA saadessanne huonoa asiakaspalvelua seuraavasti:
      "Anteeksi vaan kun näin työaikananne Teitä häiritsin".

    • AsiakasOnKINGI

      Muistakaa sanoa asianosaiselle kuuluvasti, AINA saadessanne tympeää tai huonoa asiakaspalvelua seuraavasti:
      'ANTEEKSI KUN NÄIN IHAN TYÖAIKANA
      TEITÄ SATUIN HÄIRITSEMÄÄN'.

    • niji

      Jyväskylä iloinen kaupunki hah ilkkuva kaupunki paremmin.

    • Turkuuuuu

      Turku is best

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe