W 10 kanettava Hp mikseri

Hp350G2

Hei, latasin Hp kannettavaani W kympin heinäkuun lopussa entinen oli W seiska , Kympin myötä tuli seuraava ongelma, äänensäätö mikseri häviää säännööliset eli kuvaketta näppäämällä ei toimi, keksin itse ratkaisun että kone pitää aina uudelleen käynnistää ja sen jälkeen mikseri toimii, mutta toimii sen päivän tai pari ja taas pitää uudelleen käynnitää että saa äänen esiin!
Mikähän tähän on syynä ja miten tuon mikserin saisi toimimaan kunnolla ilman jatkuvaa uudelleen käynnistystä?

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistoon_moinen

Poista windows.

• Hp350G2

En mitään windowsia poista kun en muita järjestelmiä tunne, mutta ihmettelen miksi noin käyttäytyy kun ei W Seiska noin käyttäytynyt ja kyse on siis äänensäädöstä eli kun en koko ajan hakua ääntä pitää päällä ja pistän sen mikseristä nollille niin päivän päästä ei voi ääntä säätää mikseristä vaan koneen joutuu uudelleen käynnistämään ja sen jälkeen taas mikseri toimii toistaiseksi.

• samaa_mieltä

Kannattaisi kyllä poistaa jos vika silloin alkoi, kun asensi windowsin.

• HP350g2

Tänä aamuna kun avasi koneen niin näkymä muuttunut kokonaan ja ei ottanut Firefox selainta ja kummallisia kuvakkeita tarjosi, jotain kympin pakkosyöttöä on ilmassa, jouduin taas uudelleen käynnistämään koneen ja sian takaisn entisen näkymän ja Firefoxinkin, tuohon äänensäätöongelmaan vielä vastauksia odotan

• Mikämättäätä

Nämä kympin ongelmat voi johtua tuosta että se asennetaan vanhan käyttiksen ( 7 tai 8) päälle. Eli siellä alla on kaikenlaista sälää (kympissä toimimatonta), joka sotkee konetta kun päivitetää kymppiin.
      Mulla on uudessa koneessa tehdasasennuksena kymppi johon päivitin Anniwersaryn.
      Kone toimii hyvin ennen ja jälkeen päivityksen.

• Hihih

• regeidt

Minulla lakkaavat kosketushiiren lisätoiminnot välillä toimimasta. Hiiri(lisä)asetuksien avaaminen ja sulkeminen riittää korjaukseksi. Toivottavasti tulee korjaus joskus.

Saako äänikuvakkeet takaisin jos käy asetuksissa -> Mukauttaminen -> Tehtäväpalkki kääntämässä äänikuvakkeen valitsinta.

Jotkut toiset ajurit voisivat toimia. Onko koneen tukisivustolla päivityksiä ajureihin?

Windows 7:ssä on ollut myös:
      https://support.microsoft.com/fi-fi/kb/945011
      HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify
      haarasta poistetaan IconStreams ja PastIconsStream ja käynnistetään explorer.exe uudetaan (voi myös kirjautua ulos ja sisään tai käynnistää koneen uudestaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe