Vanha palovaroitin lohkeilee muoviosistaan ja olen sitä teippaillut. Testasin juuri toimivuuden ja äänimerkki kuului painettaessa. Olisi kai aika jossain vaiheessa hankkia uusi palovaroitin, ennen kuin tuo tipahtaa niskaan. Olisiko ollut huoltoyhtiön pojat, kun aikoinaan tuon asensivat, en enää muista.
Asuntoni on pieni, joten ei tänne tarvitse kuin yhden palovaroittimen enkä mitään sähköisiä laitteita halua, kun olen lukenut niiden epävarmuudesta, että voi olla vaikeaa saada ääntä lakkaamaan jos alkaa aiheetta piipittää.
Onko alan liikkeissä sellaista palvelua, että tultaisiin asentamaan palovaroitin, vai onko huoltoyhtiö oikea osoite avun pyytämisessä? Itselläni ei ole työvälineitä palovaroittimen kiinnittämiseen.
Palovaroittimen asentaminen
tulionhuonoisäntä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613001- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811773Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781304- 391260
- 791080