voisko me joskus olla edes hyvän päivän tuttuja tai edes fb-kamuja. Toki tuskin minulla mitään sanottavaa olisi. Olet kanssa aika ujo typy.
Jos meillä olisi jotain yhteistä juttua, tunnen paljon, että olemme aika samanlaisia.
Kaunista päivää....
T. Kohtalon johdattama.
Eemeli-nainen
22
305
Vastaukset
Tottakai voidaan
- Kukaeemeli
Onko nimi joku vihje?
- outo_aloitus
Mieheltä naiselle?
- zcenia
Samaa sinulle, kaunis ajatus.
- Eemelinystävä
Totuus on, että hän taitaa olla varattu ja ties mitä jo tehnyt.
- Kaipaavahöpsö
Pyydät sitä fb-kaveriksi, niin sillähän se selviää voitteko olla siellä kavereita. :)
- Eemelinainen
No ei sitten muuta kuin facessa kaveripyyntöä tulemaan.
Joko hyväksyn tai hylkään sen pyynnön. ;)- joslaittaisintaijosen
En tiedä tunnistatko.
- Eemelinainen
Kannattaa kokeilla.
- Emailkamut
Mä luulen, että mä olen se etsimäsi 😄 Laita e-mailia vaan!
- Emailkamut
Ai niin, en ole facebookissa
- Kummassakinon
on se Facebookissa sut vaan on estetty, löytyy myös Instasta. Eemelin nainen löytyy kummastakin
- Löytyysomesta
Se löytyy myös Twitteristä ja sillä on deittiprofiili täällä suomi24: ssä. Kaikki salatulla nicillä ettet sä löydä sitä. Monesta paikasta Somessa löytyy.
- Nominäse
En sitten ole. En oo instassa....
- Somessajokapaikassa
Kaikkialla on mut salanimillä.
- eemeliswumäänvastaa
Voidaanko viestiä oikeesti huomenna?
Irl nyt rankkaa.Jos oot oikea hän niin tiiät.Luit ehkä eilen viestini mökiltä?
Kottarainen on täällä pesässään.- Bannattuoot
Ei koska olet estetty.! Se tarkoittaa ettei sua haluta nähdä. Somekaranteeni
- ed.kirj
Annetaan olla.En oo missään somejutskissa.
- Väärätypyoot
Eemelin nainen on! Se on typy on kaikkialla salanimellä ettet tavoita sitä! Oot somekaranteenissa. Bannattu. Joutunut epäsuosioon
- Eemelinystävä
Hekumoivalla intohimolla, hyvää iltaa hänen elämäänsä ihastuttava Eemeli-nainen.
- Kirsi46
Voidaan tottakai, klikkaat vaan kavetipyynnön.
- taiinstagramissa
Laita fb viestiå
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869