Tyydyttävää vaalityötä

Monoksidimies

Kansanedustajaehdokas Petteri Haapalainen roikotti vaalimainosflyerissa puvuntakkia leveällä hartiallaan. Valkoisen kauluspaidan hihat oli kääritty kyynärvarren yli. Fitti paita ja housut paljastivat kolmikymppisen kauppatieteiden maisterin ja ministerin erityisavustajan pitäneen fysiikastaan huolta.

Nostin silmäni lehtisestä ja katsoin Petteriä livenä torilla soppatykin vieressä. Maaliskuun aurinko pisti hänet siristelemään, mutta se ei peittänyt hänen veijarimaista hymyään. Petteriä ei tarvinnut photoshopata.

Puhelin alkoi elää taskussani. Se oli äitini.
- Hei, älä nyt säikähdä, mutta mummi on kaatunut pihalla ja hänen lonkkansa on murtunut. Olosuhteisiin nähden hän voi hyvin, mutta minun on pakko lähteä Kokkolaan. Harmi, kun Petteri on tulossa meille yöksi ja isäkin tulee Korean matkalat vasta huomenna. Mutta osaathan sinä toimia isäntänä. Annatko puhelimen Petterille?

- Irja-hyvä, tietysti sinun on mentävä. Tulemme Samulin kanssa hyvin toimeen. Kiitos kotimajoituksesta. Se on ihan toista kuin hotellit. Turvallista matkaa ja pikaista paranemista äidillesi, Petteri ojensi puhelimeni takasin, iski silmää:

- Vietetään rento poikien ilta.

Esittelin Petterille edustuskotimme. Vein hänet yläkerran vierashuoneeseen.
Hän riisui pukusa ja asetteli sen huolellisesti pukurenkiin. Bokserit paljastivat treenatut reidet ja pohkeet.
- Jos sulle sopii, niin ennen illallista voitaisiin vähän treenata, kun teillä on kelvollisen oloinen kotisali. Sitten voitaisiin uida ja saunoa. Mutta nyt tsekkaan hetken meilejä.

Petteri ilmestyi saliin teknosortseissa ja lyhythihaisessa kompressiopaidassa. Ohut kangas painautui pakaravakoon ja etupuolella kulli näytti välistä nytkähtelevän. Olin itse laittanut collagesortsien alle jockstrapit, niin kulli pysyi kurissa. Vaihto-oppilasvuotenani Usassa olin tottunut niitä käyttämään.

Petteri loikoili treenin jälkeen lauteilla selällään ja hieroi kevyesti lihaksikasta rintaansa. Välistä toinen käsi heilahti kullin ja pallien päällä.

Nousin lauteilta. Peitin kädellä jäykistymään pyrkivää elintäni.

-Meen uimaan.

Altaaseen hypättyäni kauhoin vapaata niin lujaa kuin osasin ja minähän osasin. Seisokki rauhottui.

- Oot melko peto, kuului reunalta, Petteri hyppäsi altaaseen.

- Uit varmaan kilpaa. Sulla on upea tyyli ja onhan sulla uimarin hot bodykin, Petteri sanoi, kun lepäsimme päädyssä.

- Lopetin treenit, kun aloitin lukiossa. Kaakelien tuijottaminen kyllästytti.

- Niin, pitäähän muutakin olla elämässä kuin urheilu. Varmaan noin hyvännäköisellä kaverilla on tyttöystäviä jonossa. Hei, sori tuosta hetero-oletuksesta, Petteri naurahti.

- Ei se mitään. Ei mulla ole tyttöystävää, eikä kyllä poikakaveriakaan. Miksi sä vastustat tasa-arvoista avioliittolakia? töksäytin.

- Tässä vaalipiirissä meidän kannattajat on niin eilisiä. Se määrää kannanotot, Petteri puuskahti.

8

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monoksidimies

      Saunomisen jälkeen istuimme hetken allashuoneen kansituoleilla. Petteri ei kietaissut pyyhettä ympärilleen. Istui jalat levällään ja vetäisi esarin pois paksun nuppinsa päältä. Huomasin, että hän oli ajellut pallinsa ja karvoja oli muutenkin trimmattu. Itse ajoin kaikki pois. Uimareilla posliini on aika tavallista.

      - Riittääkö pukukoodiksi illalliselle boxut? Voidaan vetää kalsarikännit, Petteri heitti.

      - Ok, mutta äidille ei siitä kannata kertoa.

      Äiti oli valmistellut aterian etukäteen. Minulle jäi salaatin tekeminen ja siikafileiden parilointi. Petteri halusi auttaa. Salaattia silputtaessani hän pilkkoi tomaatteja ja painautui kylkeeni kiinni. Tunsin piukan reiden ja lihaksikkaan käsivarren omiani vasten. Hänellä ei ollut kiirettä vetäytyä irti.

      Aterialla join muutaman lasillisen Petterin valitsemaa valkkaria. Saunan pukuhuoneneessa olimme kipanneet pari olutta. Aloin kuvitella: Petteri ei ollut naimisissa. Oli hänellä lehtijuttujen mukaan Brysselissä puolueryhmän juristiavustajana työskentelevä tyttöystävä Susanna, tyylikäs blondi. Jos se olikin kulissia?

      Jälkkäriksi äiti oli valmistanut pannacottaa. Siirryimme jälkiruualle ruokasalista tv-huoneseen. Pannacotan lusikoituaan Petteri yllätti.

      - Nyt koisimaan! Huomenna on pitkä päivä Savonlinnassa. Hyvää yötä!

    • Monoksidimies

      Kuuntelin sohvalla Petterin askelia portaikossa. Vierashuoneen ovi vetäistiin kiinni.

      Pettyneenä hain huoneestani dvd:n. Siinä nuori uimajoukkueen jäsen joutui vuorollaan pyyhepojaksi. Vanhemmat uimarit jonottavat päästäkseen nussimaan junioria suuhun ja pebaan. Uskoin Petterin jo nukkuvan. Vetäisin bokserini puoleen reiteen ja aloin rauhallisesti runkata. Kuvitelmani Petteristä olivat nostaneet kovan kiiman. Tuntui, että tulisin pian. Säikähdin hirveästi, kun takaani kuului.

      - Kummassa jonossa haluaisit olla, vai haluaisitko olla pantavana?

      Kulli tuntui häpeästä lerpahtavan ja poskiani kuumotti. En saanut sanaa suustani.

      Petteri kiersi eteeni. Halkiosta heilahteli yläviistoon sojottava kalu. Se oli omaani lyhyempi, mutta paksu, siis todella. Hän painoi sen kiinni huuliini.

      - Sä tiedät, mitä tälle tehdä, vai?

      Aukasin suuni ammolleen. Tunsin paksun kyrvän painavan kieleni kiinni alaleukaan ja sitten se tuntui kitalaessa. Leukanivel ei auennut enempää, mutta mahtui se paksuus suuhuni. Välistä otin varren sivusta huulieni väliin. Hellin sormin tunnustelin ja venyttelin muhkeita palleja.

      - Mahtavaa. Tukiryhmän jäsen pitää jäsenestäni huolta-aa.

      Hän vetäisi elimensä suustani ja polvistui eteeni. Runkkasi kattoa kohti sojottava kulliani, tiesi just hyvän puristuksen. Käsi kävi elimelläni, puristeli ja venytteli pallejani. Hän suuteli suulle. Työnsi kielen suuhuni ja vetäisi takaisin. Omani tunkeutui hänen suuhunsa. Kielemme pumppasivat kiihtyvässä rytmissä. Hänen huulensa ottivat taas syleilyynsä terskani. Hän sai tiukalla otteella vedettyä esariani edestakaisin.

      Kohotin lantiotani. Hän kakoi. Kyrpäni tökkäsi varmaan nielurisohin tai jotain.

      -Sori, On vaikee hallita, kun tuntuu tajuttoman hyvältä, sopertelin.

      - Ei se mitään. Kun on noin pitkä, niin voi käydä.

      Ohjailin Petterin tahtia pitämälla ohimoista. Tahti kiihtyi. Olin ihan lähellä tulla.
      Petteri lopetti imuttamisen.

      -Ei pidetä kiirettä, hän sanoi ja tarttui käteeni. Veti minut perässään vierashuoneeseen. Toalettilaukusta pilkisti liukaste ja kumeja. Hän ohjasi minut parisängyn reunalle nelinkontin. Seisoi takanani. Läimäsi pari kertaa pakaroille ja sanoi.
      - Jösses, mikä peba.

      Levitti liukastetta vakoon ja painoi kullinvarrella vakoani. Tunsin paksun varren sulkijaani vasten. Olin menettemässä peppuneitsyyteni.

      Liukastettu sormi kierteli aukkoani, painautui sisään. Sitten toinen ja kolmas.

      Kuiskasin:
      - Pane mua varovasti ensin. Sulla on niin paksu, pelottaa.
      - Mun vaalipojua pelottaa. Nyt ei ruveta himmailemaan.

      Hän iski pakaralle kämmenellä kovaa. Katsoin olkani yli. Hän repi hampaillaan kortsupakkausta auki. Pian terska teki ovensuukyselyä aukollani. Suljin silmäni.

      Sattui niin, että silmissä musteni ja tähdet sinkoilivat. Parkaisin pari keraa. Nyyhkytin ja huohotin. Hän oli survaissut jötikkänsä kerralla juurta myöten sisään.
      -Huuda vaan. Kyllä se siitä asettuu. Sä tykkäät olla pantavana.

      Vahvat kourat vaelsivat pakaransivuilta, lantiolle, hartioille, rintalihaksiini. Tunsin märän suudelman ja näykkäisyn niskassani.
      Nyyhkytys vaihtui huohotukseksi siinä missä kipu syväksi nautinnoksi. Myötäilin lantioni työnnöillä hänen tahtiaan.

      Panon alussa kipu oli lurpsauttanut seisokkini. Mutta nyt se oli taas teräksisen kova. Petterin käsi runkkasi sitä.
      - Mä haluun tämän sisääni.

      Petteri lopetti panemiseni.
      - Nouse seisoon sängylle!

      Seisoin jalat lievästi harallaan ja minulla seisoi. Kullinkärki osoitti leukaani.

      Petteri istui nojatuolissa ja runkkasi itseään rauhallisesti.
      - Älä tee mitään. Anna sen seistä. Kaunis poika olet, liian kaunis.

      Tunsin itseni joksikin malliksi. Tilanne oli outo ja kiihottava. Erektio kesti ja kesti.

    • Monoksidimies

      Petteri tarttui kulliini ja alkoi kuljettaa kuntosalillemme. Hän oli ottanut vyönsä mukaan ja jonkun huivin.
      - Onko sulla hihnoja tai narua?
      Komeroni partiovälineistä löysin setin kiinnitysremmejä.
      Petteri ojensi minulle huivin.

      - Tuo mun silmille. Sido mut x-asentoon puolapuihin. Piiskaa mua ja pane mua lopuksi! Turvasana on Alex.

      Kinkyltähän se tuntui. Suututti, että joku määräilee ja olettaa minun olevan valmis johonkin ihme sadomasokismiin.

      Vetäsin hihnat käsivarsiin ja sääriin tiukalle. Leikitään nyt sitten. Petteri älähti.

      - Vittu, älä vikise. Oot sä mies vai hiiri? huomasin sanovani.

      - Mitä sä aioit? Päästä irti heti.

      Tartuin vyöhön. Löin pakaroille ja sitten selkään. Petteri voihki. Löin lujempaa.
      Kopeloin välistä alakautta sen kalua.

      - Ja sulla seisoo niin saatanasti. Pervessi tykkää, mitä sun äänestäjät sanos, jos tietäs ja isäs ja äitis. Nyt mä otan susta kuvan. Lähetän sen Seiskaan.

      Lähdin hakemaan kännykkää. Muistin vanhempien vaatehuoneesta löytämäni seksivälinekassin. Sieltä löytyi setti dildoja.

      Jatkoin vyöllä ruoskimista. Sitten huomasin viherkasvin juurella rottinkisen tukikepin. Se oli mukavan notkea.

      - Mitä, millä sä lyöt? kuului pelokas kysymys.

      Pakarat selkä ja reidet olivat punaisilla juomuilla. Aloin rassata sen persettä. Levitin liukastetta. Työnsin sormia sisään ja sitten survaisin dildolla. Nain sillä hitaasti. Petteri itki ja nyyhkytti.

      Painoin itseni ja kaluni kiinni Petterin selkään ja perseeseen.

      - Nyt ehdokas saa teinikyrpää.

      Dildot olivat tehneet tehtävänsä ja painoin kyrpäni juurta myöten sisään.
      Sulkijan puristus tuntui kuitenkin ihanan tiukalta. Panin pitkiä vetoja rajusti. Kiihdytin vauhtia loppusurvaisuihin. Petteri painui puolapuita vasten.

      Petteri on minua lyhyempi. Jouduin koukistaamaan jalkojani, jotta pano onnistuisi. Rynkytin antaumuksella.

      - Holkeri, lopetetaan tämä ja palataan sänkyyn.

      Irrottelin remmit ja siteen. Petteri painoi päänsä alas.
      - Eihän se ollut liian pervoa?

      Painauduimme toisiamme vasten. Suutelimme. Kullit hieroivat toisiaan. Kaaduimme kuntosalin sohvalle. Olin päällä. Nahka natisi Petterin alla. Hikiset vartalomme luistivat toisiamme vasten.
      Tunsin sperman lähtevän liikkeelle. Sykin sitä vartaloidemme väliin ryöppy toisensa jälkeen ja tunsin lämpöisen paksun liemen purskuvan Petterin kyrvästä.

      Nukuin yön Petterin kainalossa.Koko yötä emme tietenkään nukkuneet. Heräsin matkoitaan palanneen isäni huhuiluun alakerrasta. Tajusin, ettei minulla ollut vaatteita mukana yläkerrassa. Petteri penkoi laukustaan boksut ja t-paidan. Vetäisi itselleen aamutakin ja lähdimme yhdessä alas. Isä tuli portaissa vastaan.
      - Huomenta Petteri, onko se juniori osannut hoitaa isännän tehtävät?
      - Kaikki meni mainiosti. Samuli tuli jopa varmistamaan, että olen herännyt ajoissa. Tämän suurempaa vieraanvaraisuutta on vaikea kuvitella.

    • Oikein keppiä alkoi työntyä kun luin tarinasi. Kiitos!

    • Hyvää_pukkasi

      Hyvä juttu.

    • hattman

      Ihan mauton trolli eli VITTU MITÄ PASKAA.

    • Mulle kans

    • Rusinaei

      Sitten Petteri pyllisti mutta katseeni näki jotain mielenkiintoisempaa. Sandra oli tullut paikalle ja levittänyt kiimaisen tussunsa. Tökkäsin sen enempää miettimättä kaluni tuohon ihanaa pilluun Jan Petteri juoksi pöksyt kintuissa lähimpään sikalaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe