Lohdutus rajan takaa
Isäni hirttäytyi autotallissamme 26. kesäkuuta 2003. Isän kuolemasta oli vain pari päivää, kun surusta murtuneena makasin sängylläni kasvot seinään päin. Ulko-ovi kuului avautuvan ja sitten kävelyn ääniä käytävässä. Arvelin siellä taas olevan jonkun ystäväni, joka on tullut katsomaan vointiani. Halusin olla yksin, joten huusin vain: "Painukaa helvettiin!" Hetkeksi tuli hiljaista.
Pian askeleet kuitenkin jatkuivat. Huoneen ovi avautui ja askeleet loppuivat sänkyni viereen. Tunsin, kuinka joku istahti vierelleni. Käsi silitti hiuksiani. Purskahdin itkuun, koska isänikin oli aina tehnyt minulle niin ollessani surullinen. Hän ei koskaan turhia puhellut, silitteli vain. Hetken päästä käännyin ympäri nähdäkseni tulijan. Ketään en nähnyt, vaikka sängyssä oli painauma istujasta ja tunsin yhä käden pääni päällä. Kauhistuneena nousin ylös ja pomppasin ylös.
Samassa jokin kilahti. Taas kuuluivat askeleet käytävältä ja nyt ne suuntasivat ulko-ovelle. Tietämättä mitä tehdä tai ajatella menin keittiöön, jonka ikkunasta näkee autotallin ovelle. Siinä isäni oli täsmälleen sellaisena kuin hän oli ollut ennen kuolemaansa, jopa kengännauhat olivat auki. Hän käveli autotallin sivulla sijaitsevaan liiteriin ja palasi pian kantaen paksua köyttä ja meni autotalliin sulkien ovet perässään.
Juoksin autotallin oville ja kiskaisin ne auki. Isääni ei näkynyt missään, mutta köysi oli maassa aivan kuin joku olisi ollut juuri solmimassa siitä hirttosilmukkaa. Se ei ollut kuvitelmaa, sillä hiekassa oli isän jalanjäljet ja sängyssäni painauma siinä, missä hän oli istunut lohduttamassa minua.
Tyttö Pohjois-Savosta
http://www.alhainen.net/kummitus/m/kummitust/13.html
Hienoja kummitustarinoita
opjopojpo
2
157
Vastaukset
- najuka
Ihme ettei vielä meediot ole kirjotelleet satujaan ja valheitaan,kun niin uskovat kuolleiden henkiin,jotka todellisuudessa ovatkin valheen enkeleitä,-demoneja,harhauttaakseen ihmistä mahdollisimman kauas Jumalasta.Lue osio"mitä nämä ovat"najuka.
- kummitusribla
Kummitustarina, joka tapahtui minulle aikoinaan. Olin kotona yksin. Yhtäkkiä kuulin outoa ääntä. Tajusin samalla, että housuuni syöksyy jotain kosteaa. Se oli ripuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336