Bussi playa del palma -El terreno

MIRJAlAHDESTA

Moi osaako joku kertoa millä bussilla pääsee playa del palmasta. El terrenoon pian ja pepen baariin.olisi kiva käydä katsomassa.miten baari ja terrenoon on muuttunut viime käynnistä.olin 25 vuotta sitten viimeksi Mallorcalla coming park hotellissa. Nyt ollaan menossa lapsien kanssa Mallorcalla lomailemaan playa del palmaan.
T.mirja

7

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bussikuskiko

      Kirjoita Googleen paikka, josta lähdet liikkeelle, avaa kartta, klikkaa reittihaku, laita määränpääksi El Terreno, ja kas saat bussilinjan nron, reitin ym kun valitset bussinkuvan... kätevää eikö? Kun vielä merkitset klo-ajan niin ei kun matkaan. Ja Palman julkisen liikenteen sivulta löytyy myös aikataulut reitteineen.

    • Terrenotar

      Pian ja Pepen baarissa istuu pieni joukku umpikännisiä suomalaisia. Terreno nykyisin aika hiljainen, tosin viime vuosina alueelle tullut uusia baareja, mm. kiva tapaspaikka entisen Royalsuitin alakertaan.

      Hotelli, jossa olitte on varmaankin Gomila Park eikä coming park:) Rapistui sekin vuosien saatossa, mutta ovat alkaneet siistiä paikkaa.

      Jos olitte Terrenossa 25 vuotta sitten, shokki on valtaisa, jos tosiaan menette sinne nyt. On muuttunut valtavasti.

    • mallorcaok

      Itse olin Terrenon alueella 23 vuotta sitten ja nyt taas vuosi sitten,ja yllättävän vähän mielestäni oli muuttunut,tutun tuntuista oli ja mukava taas oli kiivetä portaat bellverin linnaan. Sikäli on muuttunut että siellä nyt paljon brittituristeja ja suomalaisia vähemmän

    • Bussi

      Vaihdat bussia Plaza Españalla numero 3 pysähtyy suomibaarin lähellä.

    • Ennen bussilla no: 15 pääsi osapuilleen noille haminoile.

      • N15

        Bussi numero 15 päätepysäkki Palmassa on Plaza de la Reina...Katedraalin läheisyydessä.


    • Nyt kun tarkemmin muistelen niin linja oli 5-15 joka Terrenon suunnalla kulki Andrea Doria katua,melko lähellä Terrenon "suomalaiskorttelia".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe