Sain just puhelun mun "kavereilta" että ne on mun pihalla. ne käski tulla kattoo siihen ja sit siel ei ollu ketää. kävi toisenlainen juttu samana päivänä kun yksi niistä "kavereista" oli poistunut kaikista ryhmistä. Kun olimme olleet tämän henkilön kanssa joskus ulkona niin ei ollut silloin rahaa mukana ja menimme kauppakeskukseen. tämä henkilö ja minä olimme ostaneet tavaroita yhteisenä.
Minun pitää maksaa puolet niistä ensi torstaihin asti. Summa mitä minun pitää maksaa on 7.50 eli maksan kaikki eikä hän maksa mitään niistä. Kun olin joskus lähiaikoina hänellä kylässä, hän torjui minut jos heitin läppää, kun tein vääriä asioita, hän alkoi huutaa. Koulussa olimme joskus aina kahden kesken ja nyt minut jätetään yksin (Minulla on 2 kaveria luokalta jotka päästävät minut heidän porukkaan<3).
Tässä on isoin ongelma se, että jos jään yksin ilman paria, ei ketään olisi välkällä ja jne.
Mitä teen näillä tilanteilla. Esim. Kun olen yksin välkällä niin mitä tekemistä että näyttäisin siltä ettei se haittaa.
mua kiusataan mitä teen
18
141
Vastaukset
Jos olet yksin, niin voit esimerkiksi räplätä puhelinta tai lukea jotain lehteä tai jopa kirjaa.
- Tomieio15
Voin sanoo että olen ollut 8v vuotta yksin ja aina sanonut tehtyä jotain ilman ystäviä jne
- Kantsis
Nykyiset kaveris kuulostaa kusipäiltä. Tutustu uusiin ihmisii
- olenmagee
sano niille et haistakaa vittu ja ala käyttää cooleja aurinkolaseja ja nahkatakkii. Sit oot kaikkien mielestä cool :-)
- onnistunkyl
toi ei auta ollenkaan se pahentaa asiaa oon ite kokeillut
- VELMIESJABRU
onnistunkyl kirjoitti:
toi ei auta ollenkaan se pahentaa asiaa oon ite kokeillut
Nää kiusaajathan ovat porukassa aina kovaa jätkää,kun tapaat kahden kesken yhdenkin näistä kiusaajista,vedä turpaan ja uhkaa vielä puukolla.Huitase vielä pari VIILTOO ja uhkaa tappaa ja raiskata sen sisko pyllyyn.Käy viiltelemässä sen polkupyörän kumit yöllä.TEPSII.Yks on aika nopeasti pelistä pois...
- 3lk
VELMIESJABRU kirjoitti:
Nää kiusaajathan ovat porukassa aina kovaa jätkää,kun tapaat kahden kesken yhdenkin näistä kiusaajista,vedä turpaan ja uhkaa vielä puukolla.Huitase vielä pari VIILTOO ja uhkaa tappaa ja raiskata sen sisko pyllyyn.Käy viiltelemässä sen polkupyörän kumit yöllä.TEPSII.Yks on aika nopeasti pelistä pois...
en tekis niin oon 3 lk et en oo sitä tyyppiä ja oon tyttö
Onpa tilanteesi kurja ja hankala. Kiusaaminen on väärin ja siksi siihen pitäisi myös puuttua.
Voisitko puhua tilanteesta vanhempiesi kanssa? Varsinkin tuosta maksu asiasta olisi hyvä puhua. Kun kiusaaminen ulottuu kouluun, oletko miettinyt opettajalle tai rehtorille asiasta puhumista?
Ketään ei voi tietenkään pakottaa viettämään välitunteja toisen kanssa. Isommasta koulusta voisi helpostikin löytyä uusia ystäviä. Toki myös aikaisemmin jo mainittuja kirjan lukemista yms. voi tehdä. Nämä eivät kuitenkaan pitkällä tähtäimellä valitettavasti toimi.
Toivon, että löydät oikeita ystäviä itsellesi ja että kiusaaminen loppuisi piakkoin.
Terveisin
Sini Helsingistä- IraidaPapu699
Voit vaikka kaivaa alapäätäsi<3 voimia hani♡♡
- ParastaItku966
Kaikkii ei kiinnosta se yhtä paljon kun sua. sorry <3
Oo niitten kaa jotka ei kiusaa
- marjuli2389
Etsi muita yksinäisiä ja vietä aikaa heidän kanssaan :)
- Trololo
Mitä pahaa kiusaamisessa on? En oikeesti tiiä
- kiusatut.ovat_paskoja
Niinpä koulukiusaajat tykkäävät siitä.
- Crue.life
En tykkää ku jotkut puhuu täällä tälleen! Oon ite koulukiusattu (hyvän koulumenestyksen takia) ja se tunne on ihan kaamee!!! Ja joku sanoo että mitä väliä! Mun itsetunto on ihan maassa vaikka oon vasta 4lk.
- kohti.uutta
"Tässä on isoin ongelma se, että jos jään yksin ilman paria, ei ketään olisi välkällä ja jne."
Mikä ihme siinä on, että tyttöporukassa pitää MUKA AINA olla parillinen määrä??? Jos et pääse niiden kahden kanssa kolmanneksi välituntien aikana, niin unohda heidät. Katsele ympärille, varmaan siellä ulkona on joku muukin yksin. Mene juttelemaan hänelle, olipa sitten tyttö tai poika. Jos ei kerta kaikkiaan ole ketään, istuskele jossain ja katsele, ei se välitunti loputtomiin kestä.- Ghkkkgdgjkllk
Varmaan yksinäisiä on muitakin.. yksinäisen kannattaa tosiaan porukan asemasta katsoa toisiin yksinäisiin päin ettei käy jopa niin, että yksinäinen sortaa toista yksinäistä.....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683