Eli oon 8 luokalla oleva tyttö. Tutustuin tähän kaveriin 7 luokalla ja meistä tuli parhaat kaverit. Mutta jotakin mussa muuttu kesän aikana, koska se mun kaverin on alkanut tuntua musta tosi ärsyttävältä ja rasittavalta(Sen tiiän että tää mun kaveri ei oo muuttunu, koska se on ihan samanlainen). Ja mä en aina jaksais olla sen kanssa, kouluun meneminenkin ahdistaa. Mun pitäis varmasi puhua sille, mutta mua pelottaa, että se suuttuu mulle hirvesti tai että jään ihan yksin enkä mä edes tiedä mitenkä alottaisin keskustelun. Toisaalta mä voisin jutella tästä mun toiselle kaverille joka on myös tän toisen kaveri eli ollaan kolmestaan kavereita. Mutta jos mä puhuisin tälle toiselle kaverille niin musta tuntuu että mä menettäisin sen. Mä en kestäis 2 vuotta yksin. Mut mä tiiän että tää ei oo tervettä jos ahistaa mennä kouluun ja ajattelen suurimman ajan ajasta, että mitä mä huutaisin tälle mun kaverille. Ja nyt tän koulun alussa se on onnistunu loukkaamaan mua. Siis se ei nähny mine mä menin ja mä olevinaan "katosin" niin se sitten löi mua sillei ei kovaa päähän mut kyllä se cähän tuntu. Se oli niin rasittavaa. Ja sitten ku me lähettiin sen toisen kaverin kaa syömään ennen sitä niin se laitto viestin "Vitun idiootit" se vaan jotenkin satutti. Mistä lähtien kaverit on ruvennu haukkumaan toisia? Niinku mikä oikeus sillä on määräillä mun liikkumisia tai haukkua mua. Ja se vielä että viestistä ei tiiä äänensävyä niin mistä mä tiiän että millä tavalla se tarkotti sitä. Niin auttakaa mua ja kertokaa mulle mitä teen ja voisinko mä purkaa tätä mun vihaa johonkin? Mä aattelen tätä asiaa aika paljon. Mä yritin rentoutuu lenkillä mut ajattelin ainakin puolet siitä lenkistä tätä asiaa.
Ja sori että tää on näin pitkä, mutta mulla on ongelmia. Ja toivosin että joku auttais.
Kaverin kaa ongelmii!! Auttakaa!!
lonely--
3
158
Vastaukset
Vaikea näin pojan perspektiivistä sanoa... Miten se nyt niin erillaiselta tuntuu?
- Vidunnuorisoongelmaiset
Sanot vaan että se on ärsyttävä. Jos ette sen jälkeen voi enää olla kavereita, niin ei saatana te ootte paskoja kavereita keskenänne.
Eti vaan uusii kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592