En ihan hirveästi ole viettänyt aikaani tällä palstalla ja en myöskään ole varma, että tuliko tämä nyt oikeaan ryhmään. Mutta mennään suoraan asiaan. Haluaisin tutustua uusii ihmisiin, jotka asuvat esimerkiksi Englannissa tai Yhdysvalloissa.
Olen pitkään halunnut opiskella Englantia. Koska oma Englantini on todella huono. Olisi mukava tavata ihmisiä, jotka puhuvat äidinkielenään puhdasta Englantia.
- Kyllä, opiskelen aikuislukiossa Englantia, mutta jokapäiväisessä käytössä se ei kuitenkaan ole. Tästä syystä olisi hienoa löytää ihminen, jonka kanssa voisi käydä keskusteluita erillaisista aiheista ja samalla kehittää sanavarastoa ja ihan perus asioita.
Kun selaa nettiä erilaisilla hakusanoilla, niin toki tulee useita "chattejä" vastaan, mutta yleensä siellä ne keskustelut eivät ole hirveen syvällisiä.
Toivoisin, että jos joku on löytänyt jostain netin kautta ulkomaalaisia kavereita, niin jakaisi linkkiä siitä, mistä kannattaisi lähteä etsimään.
Myös ihan tavallinen Suomalainenkin käy, joka puhuu täydellistä Enkkua :)
Ystäviä ulkomailta?
2
106
Vastaukset
- Itsevaan
Täydellistä englantia ei olekaan. Olen asunut kymmeniä vuosia maassa jossa englanti on valtakieli ja olen todennut sen, että itse en ikinä opi standardi lausumista ja natiivit syyttävät aina lausumistani, vaikka eivät omaa tyhmyyttään ymmärrä mitä sanon. Tarvitset lisää juttelua englanniksi, et kirjoittelua eli ainoa vaihtoehto on löytää juttupiiri Suomesta tai lähteä ulkomaille.
- isotavoite
Voi kun oppisit ensin täydellistä suomea.
Täydellisesti englantia osaavat ovat harvinaisuuksia koko maailmassa. Toimiva osaaminen riittää, täydellisyyttä ei tarvitakaan. Mutta saa sitä tavoitella. Hyvä apu siinä on sujuvasti englantia puhuva seura sekä korkeatasoinen ja monipuolinen opetus, jollaista löytyy esim. yliopistoista, missä englannin opettajatkin koulutetaan. Lisäksi tarvitaan kielellistä lahjakkuutta ja ahkeruutta.
Ensin voisit suorittaa sen lukion englannin loistavin arvosanoin. Siltä pohjalta jatkat sitten täydellisyyden tavoittelua.
Pelkkä juttelu erinomaisesti englantia puhuvien kanssa ei johda täydelliseen kielitaitoon, ei lähellekään. Edistää se silti toimivan kielitaidon saavuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864