remupaikka

rauhatonpaikka

mallorca (palma s`arenal) sopii hyvin muista piittamattomille omahyväsille tupakoiville ja paljon viinaa juoville.
aamulla tärkein tehtävä on laittaa pyyhe hotellin altaalla olevaan rantatuoliin. sen jälkeen voi mennä aamiaiselle ja sitten miettiä meneekö rannalle vai kaupunkiin. joku toinehan voi käyttää vahingossa käyttää
minun rantatuolia. illalla palatessani voin ottaa pyyhkeen pois.
yöllä voin soittaa musiikkia täysillä, olenhan maksanut huoneesta. sama oikeus minulla on jatkaa bileitä huoneessa klo 2,3,4tai 5 palatessani ravintolasta.
kadulla on paljon tupansavuisia kahvilota/ravintoloita
rannalle voin jättää tupakantumppini ja pulloni sekä muut roskat, enhän tullut tänne siivoamaan.

7

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Playa de Palma on pitkä ranta.Lähempänä Can Pastillaa on hiljaista ja rauhallista,olet ollut väärässä päässä rantaa jos kokemukset ovat tuollaisia.

• hyvät_rannat

Jep noin on S'Arenalin päässä, jossa riekkuu lähinnä saksalaiset mutta myös engelsmannit ympäri vuorokauden. Can Pastillan puoli on paljon rauhallisempaa, mukavaa aluetta.

• Dos_Viajeros

Miten Palma Nova elokuussa? Kokemuksia? Kolme viikkoa saarella suunnitteilla kun nää Suomen sateet ei innosta.

• Taas.tullaan

"Miten Palma Nova elokuussa?"

Olen ollut lukuisia kertoja. Runsaasti keski-ikäisiä brittejä. Ei yhtään suomalaista baaria. Erinomaiset rannat. Riehakkaampi Magaluf kävelymatkan päässä, jos alat kaivata säpinää. Monroe's-karaokebaarissa erinomaiset musiikkilaitteet ja omituisen musikaalisia laulajia, kun juuri kukaan ei laula pahasti nuotin vierestä.

• Englantilaisia (en menisi ).

• Dos_Viajeros

Taidan tutustua tarkemmin Can Pastillan tarjontaan. Loma-asunto vanhankaupungin alueella on myös vaihtoehto, mitä olen ajatellut.

• Canpasteija

Can Pastilla eli tosiaan rannan toinen pää on mukavan rauhallinen varsinkin torin ympäristö. Rantakohteena muutenkin kiva, koska Palman keskustaan pääsee näppärästi ja nopeasti bussilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82