Vittu Perkele saatana, voi vittu mix pitää ostaa noin paskoi pelaajii!! Real madinrille kelpaa vaa PARAS eikä paska niiku tohomas gavsen!! Evertton on paska!! Mix paskoist tiimeist pitää ostaa!!! Kannataa ostaa ronaldinjo ja zevssenkko!!!! ReaL ruLez
Evertonin Tomz Garsen menee realiin!
4
341
Vastaukset
- Foorumisti
Kuka vittu on "Tomz Garsen"? Real madinr, missä pelaa? Evertton? Entäs kuka on "tohomas gavsen"? Miten noin lyhyessä viestissä voi olla noin helvetisti kirjoitusvirheitä ja tEiNiX:ii?
- joop joop
iha hyvä varmaa toi tomz garsen en oo kyl kuullu...oot kyl varmaa aika kova futis tietäjä..he heh
- Wacko
Kyllä Gravesen sopii madridiin kuin nyrkki silmään. Tällä hetkellä Madridilta on puuttunut taistelua keskikentältä ja juuri sen Gravesen hallitsee.
Ei myöskään pidä unohtaa Gravesenin syöttötaitoja, yllättäen tekniikkaakin löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
En kyllä pysty ymmärtämään miksi Everton myy niinkin tärkeän pelaajan pois kuin Gravesen. Joukkueella on mennyt hyvin ja ensikaudella olisi mahdollisuudet päästä mestareidenliigaan, mutta juuri kun joukkueeseen pitäisi panostaa, myydäänkin parhaat pelaajat pois.
Tästä alkaa Evertonin putoaminen takaisin omalle paikalleen.- Kyyl
Loistava viesti Wackolta! Madridin ongelma oli juuri keskikentän pohjalla! Hyvä hankinta saatavilla olevista... Makelele hoiti pitkään tuon osan ja kun hänet kaupattiin pois jäi tyhjä paikka. Zidane, Beckham, Figo, Raul yms. ovat loistavia ylöspäin mentäessä, mutta juuri Gravesenin tyylinen pelaaja hoitaa pallot heille! eli raastaa ja taistelee joka pallosta jota muut menettävät. Juven Emerson olisi lottovoitto realille.... :) Maailmanluokan pelaaja juuri tuolle paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662