Meillä on parin vuoden kieppeillä oleva perhoskoira ja mitä ihanin kaveri luonteeltaan.
Ainoa ongelma on sisäsiisteys, jota ei ole.
Kyse ei ole siitä ettenkö osaisi opettaa ulos, kaikki muut edeltäjät ovat oppineet n. 4kk ikään mennessä sisäsiisteiksi.
Se ei ole päivittäistä, mutta kuitenkin joka viikkoista.
Kastroitu jo aikaisin, ei merkkaile ulkona ollenkaan eikö ole dominoiva luonne muttei myöskään pehmeä.
Tarpeiden teko ei liity mihinkään tiettyyn tilanteeseen, se voi tapahtua ollessamme kotona tai ollessamme poissa.
Niin, ja kaikki mahd. Terveystutkimukset on tehty eikä mitään vikaa löytynyt.
Koira voi tehdä tarpeet ensin omalle pedilleen ja mennä siihen päälle surutta nukkumaan, vaikka voisi mennä muualle.
Otimme koiran hiukan vanhempana pentuna, olisiko mahdollista että kasvattajan luona olisi mennyt jotain pieleen tai että tämä olisi tottunut olemaan omien tarpeidensa päällä tms.
Ja siitä johtuen ei normaalia siisteyskäsitystä?
En ole koskaan nähnyt yhdenkään koiran toimivan noin.
Alkaa menemään usko, toivo ja ennenkaikkea hermot. Olin ennen sitä mieltä, ettei mikään terve koira tee tarpeitaan sisälle jos on kunnolla koulutettu.
Olin väärässä.
Nyt on kokeiltu kaikkea, häkissä olosta ruokavalion vaihtoon. Alkaa keinot olemaan vähissä.
Kun otan koiran tietysti varaudun pissarumbaan pentuiän ajan.
Ajatus siitä että tämä pentuikä venyy siihen n15 vuoteen, saa kyllä karvat pystyyn.
Onko muilla kokemusta ko asiasta?
Ja jos nyt tulee mieleen jotain mikä voisi auttaa( joskin epätodennäköistä) niin kerro ihmeessä.
perhoskoiran sisäsiisteys
Enjaksaenää
2
556
Vastaukset
- meikäjos
laita viestiä mulle [email protected]
- Anonyymi
Meillä on aivan identtinen tilanne. Tuli 9kk ikäisenä. Nyt 12v, ei sisäsiisti. Ratkaisuna vaippa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295566Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183184Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511293Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 126954
- 37844
- 142783