Millaisiin keskikulutuksiin olette päässyt? Itse eläkeläisenä oikein pihisti ajelleena Näyttää 6,3 Eli olen saanut toukokuun jälkeen tiputettua 6,8 lukemasta. Kaupareisussa noin 22kilsaa pystyy rullaamaan noin 5 kilsaa
Meganen Scenicin Kulutus
10
72
Vastaukset
- renaulteinäy
En osaa sanoa kun en ole milloinkaan ajanut kyseistä rimpulaa.
Kiitos vastauksestasi kiitos.
- renuonväsy
Joka autosta Renun saa, kun tarpeeksi kauan ajaa.
- bumerangi_pihtauksesta
Avaaja ei kertonut edes millä koneella ja mitä vuosimallia olevasta Scenicistä asiaa tiedustelee ...
Pihistely voi eri tavoin kilahtaa omaan nilkaan varsinkin dieseleissä jossa liian matalilla kierroksilla hajoitetaan kone ja saadaan EGR & Co:kin nopeammin tukkoon.
Eivät ne liian matalilla kierroksilla ajamiset bensakoneillekaan hyvää tee, eli kohtuus kaikessa. - jäskääoottaa
Montako desiä putoo jouluun mennessä?
- Pihisss
1,6 bensa, kerran tankillisen keskikulutus kesälomareissulla ollut alle kuuden.
- Insinöörikö
Eihän se tankki mitään kuluta.
Auto 1.6 Bensa vm 2005 Kulutus noussut 6,4 Ajoa enemmän kaupungissa. tie nopeudet ,paitsi motarilla 100 kilsaa kulutus ero 120 on 28%. Varmaan tiesittekin.Jos ette niin hyvä tietää.En aja turhan matalilla kierrokksilla.
- Relluuu
Onko renulta tullut uusi malli, vai mikä tämä 1.6 bensa on?
Ei ole Kalkkipäänä unohdin Megane Scenic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906